anuliatko
14.03.12,11:07
Zdravím, nevedel by mi niekto poradiť, aké daňové priznanie mám podať, ak som študentka a pracovala som cez rok 2011 na dohodu o brigádnickej činnosti (brigády nemali nič spoločné s tou živnosťou)(príjem je nižší ako NCZD) a ešte k tomu mám založenú živnosť od mája 2011 ale z nej som nemala žiaden príjem ani výdaje. Na daňovom mi povedali ze mám podať DP FO-B, pretoze som živnostík a DP potrebuje ZP aby mi vedala vymerať odvody, či také nieco. Ale zasa na druhej strane som študentka a odvody za mňa platí štát. Vzhľadom na to, že má nárok na vrátenie dane neviem, ktoré prizananie mám podať, pretože kým nemala založenú zivnosť podávala som DP FO-A. Ďakujem veľmi pekne za radu.
ewita888
14.03.12,10:09
možeš aj A, ale na DÚ a ZP pošli list, že si nemala zo živnosti príjem ..
veronikasad
14.03.12,10:14
Zdravím, nevedel by mi niekto poradiť, aké daňové priznanie mám podať, ak som študentka a pracovala som cez rok 2011 na dohodu o brigádnickej činnosti (brigády nemali nič spoločné s tou živnosťou)(príjem je nižší ako NCZD) a ešte k tomu mám založenú živnosť od mája 2011 ale z nej som nemala žiaden príjem ani výdaje. Na daňovom mi povedali ze mám podať DP FO-B, pretoze som živnostík a DP potrebuje ZP aby mi vedala vymerať odvody, či také nieco. Ale zasa na druhej strane som študentka a odvody za mňa platí štát. Vzhľadom na to, že má nárok na vrátenie dane neviem, ktoré prizananie mám podať, pretože kým nemala založenú zivnosť podávala som DP FO-A. Ďakujem veľmi pekne za radu.
U zamestnávatela máš podpísané vyhlásenie k zdaňovaniu príjmov ? Uveď výšku hrubého príjmu z Dohody o BPŠ
anuliatko
14.03.12,10:14
a ked vypísem to B oni mi vrátia aj tak tu dan, že?
anuliatko
14.03.12,10:19
no takto pracovala som v tescu, kde som podpisovala vyhásenie ze oni mi moju mzdu nebudú zdanovať- čize tam mi vymerali na dani 0, dalej som robila v CVC kde mi príjem normálne zdanili. spolu moja výska hrubého príjmu z dohody o BPS bola 448 eur
Xanti
14.03.12,10:19