andyd17
14.03.12,23:40
Dobrý večer! Ospravedlňujem sa za "primitívnu otázku". Som síce ešte začiatočník - odovzdala som len 2 DP, ale teraz ako čítam články + aj môj rok 2011 nejak čudne vychádza..tak mám také tušenie, že asi zle som robila intentarizáciu zásob. Moja ta primitívna otázka pri inventúre zásob - treba napísať predajnú cenu- za koľko predávame alebo obstarávaciu-za koľko sme ich zakúpili. Lebo keď rozmýšlam logicky- ta predavačka odkiaľ by mala vedieť, za koľko sme zakúpili dane produkty? A potom s čím porovnávať v učtovníctve- ja doteraz som porovnávala v PD s rozdielom medzi výdavkom tovaru a príjmom tovaru (keďže len tovary evidujem na sklade). Asi doteraz som to robila zle? Prosím Vás veľmi pekne, poradte mi, lebo už nemôžem ani spať.. teraz mi vyšlo medzi týmito hodnotami až 2000 eur, čo je hrozne veľa na malý bufet (v kusoch oveľa menej vyšlo, aj v obstáravacích cenách). :mee:
Pekny vecer!
srska
14.03.12,23:31
Dobrý večer! Ospravedlňujem sa za "primitívnu otázku". Som síce ešte začiatočník - odovzdala som len 2 DP, ale teraz ako čítam články + aj môj rok 2011 nejak čudne vychádza..tak mám také tušenie, že asi zle som robila intentarizáciu zásob. Moja ta primitívna otázka pri inventúre zásob - treba napísať predajnú cenu- za koľko predávame alebo obstarávaciu-za koľko sme ich zakúpili. Lebo keď rozmýšlam logicky- ta predavačka odkiaľ by mala vedieť, za koľko sme zakúpili dane produkty? A potom s čím porovnávať v učtovníctve- ja doteraz som porovnávala v PD s rozdielom medzi výdavkom tovaru a príjmom tovaru (keďže len tovary evidujem na sklade). Asi doteraz som to robila zle? Prosím Vás veľmi pekne, poradte mi, lebo už nemôžem ani spať.. teraz mi vyšlo medzi týmito hodnotami až 2000 eur, čo je hrozne veľa na malý bufet (v kusoch oveľa menej vyšlo, aj v obstáravacích cenách). :mee:
Pekny vecer!obstarávaciu - pozri si § 25 ods. 1 písm. a) bod 2. zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve.