danoBA
28.03.12,09:55
dobry den, chcem sa vas spytat ako je to s vratenim dane pokial som brigadoval...aku ciastku nesmiem prekrocit aby mi tieto dane boli vratene? som student vysokej skoly....a vrati sa mi vpodstate tych 20% z celkovej zarobenej ciastky? vdaka
m.hladka
28.03.12,08:02
3559,30 eur je nezdaniteľná čiastka na daňovníka
veronikasad
28.03.12,08:02
Uveď výšku príjmu a sumu zrazených preddavkov (z potvrdenia od zamestnávatela)

Daň z príjmu je 19 % - nie 20 ako uvádzaš.
danoBA
28.03.12,08:10
aha cize ak som dobre pochopil tak ak zarobim do tych 3559€ tak mam pravo na vratenie dani hej? a este ze od zamestnavatela mam v zmluve napisane ze kazdu stredu (kazdu stredu mam totiz vyplatny den na ucet) by som si mal ist brat vyplatne pasky, budem ich potrebovat potom neskor na preukazanie? a budem muset podat danove priznanie ked neprekroim tu sumu 3559€?
veronikasad
28.03.12,08:14
aha cize ak som dobre pochopil tak ak zarobim do tych 3559€ tak mam pravo na vratenie dani hej? a este ze od zamestnavatela mam v zmluve napisane ze kazdu stredu (kazdu stredu mam totiz vyplatny den na ucet) by som si mal ist brat vyplatne pasky, budem ich potrebovat potom neskor na preukazanie? a budem muset podat danove priznanie ked neprekroim tu sumu 3559€?
Ak budeš mať u zamestnávatela podpísané Vyhlásenie k zdaňovaniu príjmov, DU ti žiadnu daň pri príjme do 3559,30 (platí pre rok 2011) nevráti.

DP sa robí na základe Potvrdenia o príjme od zamestnávatela - nie z výplatných pások.
Katy a R
28.03.12,08:15
aha cize ak som dobre pochopil tak ak zarobim do tych 3559€ tak mam pravo na vratenie dani hej? a este ze od zamestnavatela mam v zmluve napisane ze kazdu stredu (kazdu stredu mam totiz vyplatny den na ucet) by som si mal ist brat vyplatne pasky, budem ich potrebovat potom neskor na preukazanie? a budem muset podat danove priznanie ked neprekroim tu sumu 3559€?