cipitato
01.04.12,20:13
Dobry den,prosim vas o radu,manzel pracuje ako vodic MKD,zamestnavatel mu nevyplaca cestovne nahrady a dlhuje mu uz okolo 10000 €.Na moju urgenciu mi oznamil ze on cest.nahrady nevyplaca nikomu a ze co chcem.Viem ze zo zakona ma manzel na ne narok a ze zamestnavatel si tieto polozky uplatnuje v nakladoch.NEMUSI MAT PODPIS OD MANZELA ZE TIETO DIETY PREVZAL? Ako sa to vlastne uctuje,aky by mal byt postup pri zauctovani diet v zamestnavatelovom uctovnictve dali sme podnet aj na inspektorat prace a nijake porusenie nebolo zistene,diety su zauctovane ako vyplatene aj ked manzel nic nedostal,jeho podpis nikomu nechyba.Uz sme s toho zufali,dakujem vopred.
avalik
02.04.12,06:52
posuvam
Indeed
02.04.12,06:54
Tak nech si vymáha súdne, ak vie DOKÁZAŤ , že diety mu neboli vyplatené .

A prečo neodišiel skorej od takého zamestnavateľa ?
veronikasad
02.04.12,06:56
Dobry den,prosim vas o radu,manzel pracuje ako vodic MKD,zamestnavatel mu nevyplaca cestovne nahrady a dlhuje mu uz okolo 10000 €.Na moju urgenciu mi oznamil ze on cest.nahrady nevyplaca nikomu a ze co chcem.Viem ze zo zakona ma manzel na ne narok a ze zamestnavatel si tieto polozky uplatnuje v nakladoch.NEMUSI MAT PODPIS OD MANZELA ZE TIETO DIETY PREVZAL? Ako sa to vlastne uctuje,aky by mal byt postup pri zauctovani diet v zamestnavatelovom uctovnictve dali sme podnet aj na inspektorat prace a nijake porusenie nebolo zistene,diety su zauctovane ako vyplatene aj ked manzel nic nedostal,jeho podpis nikomu nechyba.Uz sme s toho zufali,dakujem vopred.
Predkladá manžel pravidelne vyúčtovanie pracovnej cesty v zmysle Zákona o cestovných náhradách ?

§ 36
Preddavky na náhrady a vyúčtovanie náhrad