aicha15
05.04.12,17:36
Dobrý deň!

Mám ukončené vysokoškolské vzdelanie I. stupňa v odbore predškolská a elementárna pedagogika na PF PU V PO. Momentálne pracujem ako vychovávateľka v ŠKD už rok a pol. Svoj titul by som si chcela dokončiť na KU v LE - Inštitút Juraja Páleša. Je tam však iba jeden odbor a to špeciálna pedagogika a pedagogika mentálne postihnutých. Chcem sa opýtať učiteľov, alebo študentov, ktorí sú tu registrovaní ako prebieha prijatie na školu, lebo zo stránok neviem či som dobre pochopila tak iba podľa priemeru. A takisto ma zaujíma aj to, ako prebieha taká prax?

Vopred ďakujem za odpovede.
brontosaurus
05.04.12,18:44
Tieto otázky by ste mali skôr adresovať danej vysokej škole.
Vysoká škola si určuje to, aké predpoklady musí spĺňať uchádzač o štúdium. Seriózne vysoké školy väčšinou organizujú prijímacie skúšky, talentové skúšky, alebo prijímajú študentov podľa priemeru z bakalárskeho štúdia a podobne. Tie menej seriózne vysoké školy, berú skoro všetkých, hlavne na diaľkové štúdium, dôležité je že im za štúdium budete platiť.
Určite počas bakalárskeho štúdia ste museli mať prax, najprv asi formou náčuvu a potom ste už mali prax formou výstupu (priama práca s deťmi). Tak isto to prebieha aj na magisterskom štúdiu, samozrejme záleží aj od odboru a špecializácie. My sme počas praxe museli vystriedať rôzne zariadenia - školský klub detí, detský domov, centrum voľného času a pod.
aicha15
05.04.12,19:01
Tieto otázky by ste mali skôr adresovať danej vysokej škole.
Vysoká škola si určuje to, aké predpoklady musí spĺňať uchádzač o štúdium. Seriózne vysoké školy väčšinou organizujú prijímacie skúšky, talentové skúšky, alebo prijímajú študentov podľa priemeru z bakalárskeho štúdia a podobne. Tie menej seriózne vysoké školy, berú skoro všetkých, hlavne na diaľkové štúdium, dôležité je že im za štúdium budete platiť.