peguter
13.04.12,07:42
Pracujem ako programator CNC pre jednu firmu, kde moja hlavna napln je tvorba programov pre CNC frezu (drevarska vyroba). No popritom robim aj drobne stolarske prace (vyroba dielov nabytku, alebo montazne prace). Chcem prejst na zivnost, no nikde v definiciach zivnosti som nenatrafil na skupinu zivnosi kde by som ako programator CNC zapasoval. Vedel by mi niekto poradit, ako by som to mal riesit?
Dakujem
Indeed
13.04.12,06:01
Zaleží od toho akú maš kvalifikaciu, či chceš voľnú alebo viazanú živnosť

Posledná novela Živnostenského zákona vyrazne oklieštila druhy živnosti, pochybujem ,že vobec existovala

taká živnosť,že "programator CNC" , skus zadefinovať širšie
Economic
13.04.12,06:22
Skús si vybrať niečo z tohto to sú voľné živnosti :
23.1 Počítačové služby
23.1.1 Hardvérové poradenstvo - poradenstvo v oblasti informačných systémov týkajúce sa
technického vybavenia
23.1.1.1 Poradenstvo v oblasti informačných systémov týkajúce sa technického vybavenia
23.1.2 Softvérové poradenstvo a dodávka softvéru
23.1.2.1 Poradenstvo v oblasti informačných systémov týkajúce sa programového vybavenia
23.1.2.2 Spracovanie grafických návrhov webových stránok a ich aktualizácia
23.1.2.3 Poskytovanie softwaru - predaj hotových programov na základe zmluvy s autorom
23.1.3 Služby pri údržbe systémov (softvéru)
23.1.3.1 Poskytovanie pomoci s cieľom udržať softvér v optimálnom funkčnom stave,
poskytovanie odborných služieb súvisiacich s počítačom – obnova systému po havárii
23.1.4 Poradenstvo v oblasti bezpečnosti informačných systémov (antivír, zálohovanie,
prístup)
23.1.5 Poradenstvo v oblasti ochrany osobných údajov
23.1.6 Služby riadenia a vedenia zariadení na spracovanie údajov:
Správa počítačových sietí
23.1.7 Montáž, oprava a údržba počítačových, dátových a komunikačných sietí
23.1.8 Návrh a optimalizácia informačných technológií
23.1.9 Údržba a oprava mechanických častí počítačov
23.1.10 Služby webového servera