jaros5
14.04.12,16:48
Nie som odborník, preto chcem požiadať poraďákov, ktorí majú skúsenosť s montovanými drevostavbami (resp.s kúpou/predajom/stavbou takéhoto domu) o radu.
Jedná sa o domček klaudovaný v r. 2006;
220870
14.04.12,17:57
Je toho strašne veľa.Nekupujte to pokiaľ tomu nerozumiete.Na murovanej stavbe vidieť veľa vecí na prvý pohľad a pritom sa tam nedá toľko vecí pokaziť.Pri drevostavbe sa dá toľko vecí pokaziť, že je škoda sa o tom rozpisovať .Stačí pár dierok v izoláciach a dom je za pár rokov na odpis.
lapejko
14.04.12,19:24
dajte si pri chladnom počasí spraviť zvonku termokamerou obraz o dome, veľa napovie.
jaros5
14.04.12,23:27
Ako som už uviedol v úvode, stavba bola kolaudovaná v r. 2006. Jedná sa o prízemný 3izbový RD o rozlohe cca 90 m2, UP cca 80m2, na peknom 8 árovom pozemku. Kúrenie podlahové elektrické.Mesačné náklady cca 120 Eur. Voda z vlastnej studne, .... cena cca 100 tisíc, .... lákavé, či?

Pri prvej návšteve a zbežnej obhliadke (bez majiteľa domu), realiťák tvrdil, že stavba bola zhotovovaná stavebnou firmou - na kľúč a všetky technológie boli určite dodržané, lebo majiteľ si stavbu precízne kontroloval.

Pri druhej prehliadke, majiteľ uviedol, že stavbu mu síce robila stavebná firma, ale bolo to len tak po známosti a teda ani žiadnu záruku, napr. na konštrukciu domu nemá, lebo je to v podstate aj tak hlúposť a je to len marketingový ťah od firiem ...

Ďalšie, čo ma pri druhej obhliadke zarazilo,... v podkroví (hambálkový krov) boli rozostavané pasce na myši ... Doteraz som bol presvedčený, že do montovaného domu (drevostavby) sa do neobývaného podkrovia, na ktoré sa vychádza padacím rebríkom, myši dostať nemôžu. Iba ak by ich tam pustil sám majiteľ. Ak sa mýlim, opravte ma.

Na základe tohoto zistenia som pozorne prezrel obvodový plášť domu ....nikde žiadna dieročka ani prasklinka,... až na prasklinu asi centimeter širokú, ktorá sa tiahne po oboch stranách domu, tam, kde sa spája obvodový plášť s podhľadom strechy.