nunenko
27.04.12,23:58
panebože je už tiež zatvorený, tak zakladám uzavretú tému zas, pretože džentlmensky na Halli narážať som neprestal
Do debaty odborníčiek, či skôr rutinierov som sa nemienil miešať. No všimol som si nesprávne tvrdenie Verkaz, a až následne som sa na odpovede odborníkov pozrel lepšie, pričom som si všimol viacero bludov. Ten podstaný bol o zákonnej povinnosti nahlasovať správcovi že som sa stal majiteľom bytu.
Koľko blbostí dokážu napísať ľudia:
Prvá zabila danushka (http://www.porada.sk/member.php?u=49933) nahlúplou otázkou: A to ste doteraz neplatili zálohové platby?
Názov témy poplatky za správu- správcovi. Otázka: ...pýtať či sme povinný mu zaplatiť poplatky za správu.
Mne je jasné čo sa pýta, nepýta sa na zálohové platby za plnenia, platby do FPÚaO, ale na poplatok za správu ktorá prináleží správcovi ako odmena za vykonanú prácu.
A zabíja ďalej: Je to síce zvláštne, že až po roku Vám správca zaslal predpis záloh, ale svoju prácu si určite vykonával.
O tom, že si svoju prácu vykonal sa môžeme len domnievať, ale vydávať to za istotu? Veď ani ten rozpis zálohových platieb im nedal.

Nastupuje Hali: A boli ste u správcu sa nahlásiť, ako ste povinní zo zákona?
Hoci to žiaden zákon neukladá.
Vy ste vôbec od 4/2011 neplatili??, alebo ste platili koľko sa Vám zachcelo? A čo má s tým poplatok za správu?? Nekúrilo sa Vám, netiekla voda? nerobili opravy ?... :rolleyes:
Toto komentovať nemusím...
ešte jedno mi nedá: prečo Vám ho musí byť schopný doručiť? Prečo si sami nie ste schopní preň ísť? zaplatili ste si služby nadštandard?
O štandardoch a neschopnostiach vlastníkov som už písal a tak to sem prekopčím.

§ 8a
...Správca je povinný schválenú zmluvu alebo jej zmenu doručiť každému vlastníkovi bytu a nebytového priestoru v dome. Na doručovanie sa vzťahuje osobitný predpis.12e)...