pracujucastudentka
12.02.06,11:23
ahojte chela by som Vas poprosit o radu som studentka a o uctovnictve toho moc neviem ,-vlastne nic a teraz viem ze je to tazka praca-tie zakony!- cize studujem na VS a pori tom som si chodila aj zarobit nejake peniazky-do pekarne, aj do obchodu-vykladanie tovaru vsade mi stahovali dan, a teraz by som si chcela podat danove priznanie aby mi tu dan vratili
, nie je to bohvieco ale mne to pomoze ,ked mi to vratia, len neviem na akom type danoveho priznania to mam urobit ci A alebo B-moc by ste mi s tym pomohli, pre vas je to asi smiešna otazka ale pre mna tažka dakujem a želam krasny den vsetkym
lenkak
12.02.06,11:12
Dostala si od nich Potvrdenie o príjme a ak si nič iné nemala (nie si podnikateľ) tak podávaš typ A.
pracujucastudentka
12.02.06,11:30
Dostala si od nich Potvrdenie o príjme a ak si nič iné nemala (nie si podnikateľ) tak podávaš typ A.
ano ja som dostala od nich potvrdenie-a moc ti dakujem cize typu A-moc si mi pomohla idem si ho hned urobitrajem ti krasne nedelne popoludnie
a preco moja kamoska podava na B-ma ten isty prijem ako ja ,ale ona ma este aj nejake vynosy s cennych papierpov?
Zita5
12.02.06,11:32
Práve kvôli tým výnosom z cenných papierov .
stuko
12.02.06,20:29
no ja ti odporucam, aby si si vypytala od zamestnavatalela potvdenia o prijmoch za predchadzajuce zdanovacie obdobie, ktore pouzijes ako prilohu do danoveho priznania.


Pokial si nemala podpisana tlacivo, ktorym si si uplatnovala odpocitatelnu polozku - tj. zamestnavatel ty priamo zrazal 19 % zrazkovu dan a tvoj prijem bol mensi ako 87936 sk, tak si podaj danove priznanie typu A a nasledne ti zaplatena dan bude vratena.

este pripominam, ze ak si v obdobii od 10/05-12/05 mala prijem vyssi ako 13 000 tak treba si podat rocne zuctovanie do prislusnej zdravotnej poistovne a odviest poistne vo vyske 14 % z hrubej mzdy
STRELEC
12.02.06,20:37
.....