katka2006
13.02.06,23:00
Je to zlé, keď som minulý rok od októbra brala za vymeriavací základ pre zdravotné poistenie i iné odvody 6900Sk a nie 6500?
Čo mám s tým urobiť?
Ďakujem :(
STRELEC
13.02.06,22:22
Je to zlé, keď som minulý rok od októbra brala za vymeriavací základ pre zdravotné poistenie i iné odvody 6900Sk a nie 6500?
Čo mám s tým urobiť?
Ďakujem :(
Predpokladám: hrubá mzda=minimálna mzda. Neviem, či som správne pochopil zadanie.
Prepracoval by som mzdy (mzdu) za 10. - 12./2005 pričom:
- vznikne Ti povinnosť doplatiť mzdu zamestnancom (-ovi) do minimálnej mzdy
- následne vznikne nový odvod do SP, do zdrav. poisťovní
katka2006
13.02.06,22:26
Takže dá sa to aj spätne? Asi bude prúšvih, čo?
Ďakujem ti mockrát.
A ešte - ak som zamestnancovi nedala "doplatok min.mzdy" musím mu to dať teraz, ked som na to prišla? som úplný začiatočník. Ďakujem
Veronika R
14.02.06,05:38
Takže dá sa to aj spätne? Asi bude prúšvih, čo?
Ďakujem ti mockrát.
A ešte - ak som zamestnancovi nedala "doplatok min.mzdy" musím mu to dať teraz, ked som na to prišla? som úplný začiatočník. Ďakujem

Neboj, všetko sa dá opraviť, veď sme tým prešli všetci. Pokiaľ si na to prišla tak mu to doplať, tomu zamestnancovi to patrí. A s opravenými výplatami pošli aj opravné mesačné výkazy, čím skôr tým lepšie
katka2006
14.02.06,10:35
Neboj, všetko sa dá opraviť, veď sme tým prešli všetci. Pokiaľ si na to prišla tak mu to doplať, tomu zamestnancovi to patrí. A s opravenými výplatami pošli aj opravné mesačné výkazy, čím skôr tým lepšie
ďakujem. A nedá sa urobiť niečo také, že by mi podpísal nejaký papier, že mu to nevadí(že nemal doplatok do min.mzdy), a že mu to dám ako prémie v nasledujúcej výplate. Je takáto možnosť? Keby s tým súhlasil?


A teda pre rok 2005 - je min vymeriavací základ - po celý rok - 6500Sk? (nezávisle od zmeny od októbra - 6900Sk?)
Dakujem
bea
14.02.06,10:53