Pljenka
01.06.12,19:09
Dobry den vsetkym:)

Chcela by som sa opytat na mozno uz velakrat zodpovedane. Nakolko som v 10tyzdni, som studentka VS a prave statnicujem ,nemam narok na materske a tympadom viem, ze mam narok len na rodicovsky prispevok ,co je okolo 195e pretoze som si neplatila DNP, popri skole sa mi dalo pracovat len na dohodu, co mi ledva pokrylo náklady na aku taku existenciu. Chcem vediet ako sa to da zvysit ,pretoze si myslim, ze z takejto sumy nedokazem uzivit dieta a aj seba. Za informacie a rady Vam velmi dakujem !
ivka70
01.06.12,17:12
Zvysit? Vyzivnym od otca dietata.
Mas narok na vyzivne na dieta a vyzivne na seba tiez.
Katy a R
01.06.12,17:16
Rodičovský príspevok je štátna dávka - pevne stanovená.
Ďalej máš nárok aj na iné dávky .. príspevok pri narodení dieťaťa, príplatok k príspevku a prídavky na dieťa. http://www.upsvar.sk/buxus/docs/SSVaR/OSSD/Prehlad_SSD_-_tabulka__1.1.2012.rtf
Pljenka
01.06.12,18:04
Mam priatela, len ten ma na krku hypoteku ,poistky kvoli uveru a pod ,ostane mu po zaplateni týchto poplatkov, tak 100e. No asi jedine riesenie je uskromnit sa, inak to nevidim :/
ivka70
01.06.12,18:14
Mam priatela, len ten ma na krku hypoteku ,poistky kvoli uveru a pod ,ostane mu po zaplateni týchto poplatkov, tak 100e. No asi jedine riesenie je uskromnit sa, inak to nevidim :/

To, ze ma uvery a poistky ho este neospravedlnuje z vyzivovacej povinnosti, ktoru ma/bude mat na svoje dieta a rovnako tak na jeho matku.
myara
01.06.12,18:41
Mam priatela, len ten ma na krku hypoteku ,poistky kvoli uveru a pod ,ostane mu po zaplateni týchto poplatkov, tak 100e. No asi jedine riesenie je uskromnit sa, inak to nevidim :/

tak to si dobra, ked sa ti to podari
popozeraj si ceny, napr. plienok
podla mna, sama zena nema sancu vyzit z RP a detskych pridavkov, tych 217,24 EUR minies, ani nebudes vediet kde a ako
Katy a R
01.06.12,18:51
tak to si dobra, ked sa ti to podari
popozeraj si ceny, napr. plienok