sedlo
14.02.06,11:44
Ahojte,
chcel by som Vás veľmi pekne poprosiť o radu. Zrejme sa Vám to bude zdať jednoduché ale medzi nami sú aj ľudia, ktorí ešte nerobili daňové priznanie. Takže som študent a za rok 2005 som mal príjem iba 2000 Sk (dohoda o v.p.), ročné zúčtovanie od zamestnávateľa mám. Snažil som sa urobiť daňové priznanie A, ale nejak sa nevyznám vo všetkých riadkoch tlačiva. Môžte mi prosím Vás poradiť, že čo do ktorého riadku mám čo napísať. Zrazená daň bola vo výške 380 Sk. Mal by mi daňový úrad túto daň vrátiť???
Ďakujem
liba2
14.02.06,10:52
Ahojte,
chcel by som Vás veľmi pekne poprosiť o radu. Zrejme sa Vám to bude zdať jednoduché ale medzi nami sú aj ľudia, ktorí ešte nerobili daňové priznanie. Takže som študent a za rok 2005 som mal príjem iba 2000 Sk (dohoda o v.p.), ročné zúčtovanie od zamestnávateľa mám. Snažil som sa urobiť daňové priznanie A, ale nejak sa nevyznám vo všetkých riadkoch tlačiva. Môžte mi prosím Vás poradiť, že čo do ktorého riadku mám čo napísať. Zrazená daň bola vo výške 380 Sk. Mal by mi daňový úrad túto daň vrátiť???
ĎakujemUvádzaš, že máš ročné zúčtovanie od zamestnávateľa. To znamená, že sumu dane ti vráti zamestnávateľ - daň. priznanie A nepodávaš, DU ti nič nevráti.
Heleč
14.02.06,10:55
Asi myslí potvrdenie....
A daň Ti DU vráti
Jozef Mihál
14.02.06,10:55
Pozrite sa aký nadpis má tlačivo, ktoré Vám dal zamestnávateľ.

Ak tam je napísané "Ročné zúčtovanie preddavkov na daň...atď.", viď predošlý príspevok od liba2.

Ak je tam napísané "Potvrdenie o zúčtovaných a vyplatených príjmoch...atď.", požiadajte toho zamestnávateľa o tlačivo "Ročné zúčtovanie preddavkov na daň...atď." a potom viď predošlý príspevok od liba2.
Johanka
14.02.06,10:57
Asi máš od zamestnávateľa iba potvrdenie o príjme. Ak je to predsa len ročné zúčtovanie, tak pri uplatnení nezdaniteľnej časti základu dane Ti musí preplatok na dani 380 Sk vrátiť zamestnávateľ, ktorý si to vysporiada s daňovým úradom.