dara
14.02.06,13:57
Ahojte, mám podnikateľku, ktorá pracuje ako tlmočníčka, učiteľka cudzieho jazyka. Pracuje na živnosť. Podľa Vášho názoru, je možné uznať prehrávač dvd, ktorý využíva pri výučbe jazyka do daŇových nákladov????
Ja mám z toho obavy. Viem, že takéto veci sú dosť často rôznorodo posudzované. Ďakujem za reakciu
alušik
14.02.06,13:02
Je len na nej, či to obháji ako výdavok daňovo uznaný. Ak dokáže presvedčiť, že ho naozaj potrebuje, tak nevidím dôvod, prečo by si to nemohla dať do nákladov.;)
dara
14.02.06,13:09
To ja dobre viem, prosím odpovedzte niekto kto s tým má skúsenosti. Je mi jasné, že všetko závisí od obhajoby, ale podnikateľ to pak obráti vždy proti účtovníkovi. Kto teda má podobný prípad, alebo v minulosti mal?
alušik
14.02.06,13:18
Osobnú skúsenosť nemám, to je pravda. Ale toto mi pripadá dosť zvláštne, aby Ti podnikateľka teraz povedala, že to do výdavkov chce a o rok, keby to daňováci pri kontrole napadli a mala by sa obhajovať, zhodila by to na Tvoju chybu.
Tak buď alibista a nechaj si od nej rukou na zadnú stranu nákupného bločka napísať dajme tomu - potrebné pri výuke alebo nejakú inú poznámku, na základe ktorej by si mala dokázané, že ste sa o tom spolu bavili.
dara
15.02.06,06:13
Tak čo nikto nemal podobný prípad???? Zaradili by ste to do nákladov?
renča1
15.02.06,06:22
ak to naozaj využíva na dosiah.zdan.príjmov, tak jednoznačne áno.
Braňo
15.02.06,06:28
Ja si myslím, že by si to mohla zaradiť. Ale v prípade daňovej kontroly by mala mať aj nejaké jazykové kurzy na CD alebo DVD.
Zita5
15.02.06,07:17
Ahojte, mám podnikateľku, ktorá pracuje ako tlmočníčka, učiteľka cudzieho jazyka. Pracuje na živnosť. Podľa Vášho názoru, je možné uznať prehrávač dvd, ktorý využíva pri výučbe jazyka do daŇových nákladov????
Ja mám z toho obavy. Viem, že takéto veci sú dosť často rôznorodo posudzované. Ďakujem za reakciu