Baty
25.06.12,09:21
Ahoj,
po dlhšom zvažovaní, výbere sme sa pustili cestou živností ( ja a moj brat ). Základnou činnosťou je výroba mrazených polotovarov ( neviem či môžem uviesť konkrétne ). Ako v každom podnikaní, aj tu prichádzame na niektoré veci počas činnosti. Jedná sa hlavne o to, že výroba polotovarov je prácna. Hoci sme dvaja, robíme kvalitne, máme až takmer dvojnásobnú cenu oproti reťazcom a veľkovýrobcom, nadobúdame pocit, že biznis, ktorý sme si vybrali, je vhodné robiť len vo veľkom, ak chceme zarobiť. Preto som sa rozhodol napísať aj sem, kde už pár rokov študujem zaujímave názory, hoci moc neprispievam. AK je to možné, môžem napísať aj konkrétnejšie, čo robíme a kde vidíme problém. Ešte zdôrazním, že všetko robíme pri dodržiavaní všetkých požiadaviek ( hygiena, potravinová správa...... ). čo sa týka peňazí, podniakteľ. plán sme robili obaja, brali sme dotácie, a aj nám to tak vychádza, čísla viac menej sedia, ale na osamostatnenie sa to bude málo. Preto je tu táto téma.
zatiaľ ďakujem
profesional
25.06.12,08:32
Zaklad je nepredavat cez velkoobchodne retazce. Musis spracovat kvalitne marketingove materialy. A zamerat sa na spravnu cielovu skupinu. V tvojom pripade ide o vysoko-kvalitne restauracie. tj. tie luxusne. Zo zaciatku len na SR, ale je len otazkou casu kedy sa mozte zamerat aj na okolite krajiny. Urcite sa nezamerievaj na bezne retailove retazce. Tam ide ludom hlavne o cenu.
mattto
25.06.12,09:45
Zaklad je nepredavat cez velkoobchodne retazce. Musis spracovat kvalitne marketingove materialy. A zamerat sa na spravnu cielovu skupinu. V tvojom pripade ide o vysoko-kvalitne restauracie. tj. tie luxusne. Zo zaciatku len na SR, ale je len otazkou casu kedy sa mozte zamerat aj na okolite krajiny. Urcite sa nezamerievaj na bezne retailove retazce. Tam ide ludom hlavne o cenu.

neviem, čo presne vyrábajú, ale pochybujem, že luxusné reštaurácie varia z polotovarov
misomiso
25.06.12,10:06