Marcela29
15.02.06,19:39
Prepacte ale som samouk ktory pracuje z Alfou a potrebujem vediet ci sa musi z roku 2005 previest zostatok do roku 2006 v PD a kde to zapisat pod aku polozku ako Ine nezdanitelne prijmi? Co ak to nespravim vadi to . Myslela som ze kazdy rok si budem uctovat bez toho zostatku aby som mala vecsi prehlad Alebo je to blbost? Za pochopenie a odpovede Dakujem.:confused:
Zita5
15.02.06,18:42
Prepacte ale som samouk ktory pracuje z Alfou a potrebujem vediet ci sa musi z roku 2005 previest zostatok do roku 2006 v PD a kde to zapisat pod aku polozku ako Ine nezdanitelne prijmi? Co ak to nespravim vadi to . Myslela som ze kazdy rok si budem uctovat bez toho zostatku aby som mala vecsi prehlad Alebo je to blbost? Za pochopenie a odpovede Dakujem.:confused:
Ak máš v Alfe dokončenú uzávierku a vypísané DP tak automaticky klikneš na prechod do ďalšieho roka , budeš odpovedať na otázky a všetky zostatky Ti SW prevedie do roku 2006.

Zostatok pokladne inak sa prevádza do pokladne a nie iné nezadniteľné príjmy .
Marcela29
15.02.06,18:53
Zita dakujem len este mi povedz ako ten zostatok vlozi do pokladne Viem ze je tam okienko z prechodom do dalsieho roka ale potrebujem to spravit manualne. A este jedna otazocka da sa v alfe zmenit uctovaci rok ak uz bol zadany ale nespravne ?Ci musim vsetko prerobit datumi mam spravne . Len ked zalohujem na disketu tak sa mi objavy rok 2006 viem kde som spravila chybu ale neviem ako to opravit Dakujem.
Zita5
15.02.06,18:58
Zita dakujem len este mi povedz ako ten zostatok vlozi do pokladne Viem ze je tam okienko z prechodom do dalsieho roka ale potrebujem to spravit manualne. A este jedna otazocka da sa v alfe zmenit uctovaci rok ak uz bol zadany ale nespravne ?Ci musim vsetko prerobit datumi mam spravne . Len ked zalohujem na disketu tak sa mi objavy rok 2006 viem kde som spravila chybu ale neviem ako to opravit Dakujem.