Bana
10.07.12,10:20
Som študentkou denného štúdia II. stupňa VŠ...zároveň som aj matkou dieťaťa, ktoré oficiálne otca nemá, takže mi naň nikto neprispieva. V januári 2013 dosiahnem 26 rokov...nevlastním žiadny majetok a nemám príjem. Chcem sa opýtať, či mám alebo budem mať nárok na nejaké príspevky od štátu...Doteraz mňa aj moje dieťa posudzovali podľa príjmu mojich rodičov...a ako je to so ZP...?
luky833
11.07.12,16:21
v ktorom rocniku si presne? este budes v januari studovat?
ivka70
11.07.12,16:42
Dostavas rodicovsky pripevok, pridavky na dieta ..... ?
veronikasad
11.07.12,19:20
Som študentkou denného štúdia II. stupňa VŠ...zároveň som aj matkou dieťaťa, ktoré oficiálne otca nemá, takže mi naň nikto neprispieva. V januári 2013 dosiahnem 26 rokov...nevlastním žiadny majetok a nemám príjem. Chcem sa opýtať, či mám alebo budem mať nárok na nejaké príspevky od štátu...Doteraz mňa aj moje dieťa posudzovali podľa príjmu mojich rodičov...a ako je to so ZP...?
Pokial budeš žiadať akúkolvek dávku v hmotnej núdzi, musíš mať súdom stanovené výživné na dieťa. Po 25. roku veku sa posudzuješ samostatne.
luky833
11.07.12,20:50
rozpis to trochu viac, inak ti nikto neporadi
Bana
11.07.12,21:16
...Budem študovať ešte dva roky...dostávam na dieťa prídavky, výživné nie, keďže nemá otca...
veronikasad
12.07.12,04:25
...Budem študovať ešte dva roky...dostávam na dieťa prídavky, výživné nie, keďže nemá otca...
Bana, ale tým že si neuviedla otca, pripravila si sa o dávky v hmotnej núdzi. Poberáš rodičovský príspevok ?
ivka70
12.07.12,16:55
...Budem študovať ešte dva roky...dostávam na dieťa prídavky, výživné nie, keďže nemá otca...

Ale rodicovsky prispevok dostavat tiez, nie?
Ak mas rodicovsky prispevok a budes sa posudzovat len ty a dcera, narok na davku v hmotnej nudzi vam nevyjde.
Bana
12.07.12,18:17
Syn má 7 rokov...rodičovský príspevok teda už dávno nedostávam
luky833
13.07.12,11:11
rodicovsky prispevok samozrejme nie, ale urcite narok na nejaku davku mas
Xanti
14.07.12,10:36