jano250
14.07.12,19:31
Pozdravujem. Pracujem ako policajt a chcel by som sa opýtať na čo všetko mám nárok ak sa mi stal pracovný úraz počas vykonávania služobného zákroku. Doba liečenia je odhadom 12 týždňov. Kedy sociálna poisťovňa vydáva rozhodnutie o priznaní odškodnenia za pracovný úraz. Vopred ďakujem.
jano250
14.07.12,17:35
Pozdravujem. Pracujem ako policajt a chcel by som sa opýtať na čo všetko mám nárok ak sa mi stal pracovný úraz počas vykonávania služobného zákroku. Doba liečenia je odhadom 12 týždňov. Kedy sociálna poisťovňa vydáva rozhodnutie o priznaní odškodnenia za pracovný úraz. Vopred ďakujem.
jano250
14.07.12,18:36
Nemozem poslat bohuzial sukoromnu spravu..
Zaznam o sluzobnom uraze bol spisany nadriadenym. Myslim ze v priebehu troch dni. Od vtedy som nebol informovany absolutne o nicom. Je pravda ze su na oddeleni aj ine starosti ako moj pr. uraz. Ale od urazu to bolo vcera 6 tyzdnov a nic viac sa neudialo. Ak som sa dobre docital podla mojho urazu mi nalezi 180 bodov z 200. To je co sa tyka pr. urazu..Ak som to dobre pochopil to je riesene hned po uraze, preto ma zaujima do akej doby soc. poistovna posiela rozhodnutie o penaznom odskodneni. Myslim ze toto je v rezii soc. poi. Dalej som sa docital ze ak sa stal pr. uraz pri vykonavani sl. zakroku nalezi mimoriadne financne odskodnenie vo vyske 1660 e - 35000 e podla urazu, o tomto rozhoduje kto.? Komisia? Min. vnutra.?..Predpokladam ze po roku mam narok aj na trvale nasledky.? Kazdopadne po roku od urazu by som mal ist znova na operaciu a na vybratie oc. prutov z kosti.
jano250
14.07.12,19:16
Nemozem poslat bohuzial sukromnu spravu Koco11..