emars
20.07.12,09:18
Dobrý deň,
zvažujem kúpu bytu, ktorého 1 izba, kuchyňa + chodba sú rohové, a keďže moja známa v takom istom byte býva, viem, že je to byt veľmi studený, a je priam nemožné v zime ho vykúriť. Od predávajúceho viem, že sa plánuje zateplenie bytovky, avšak nemám šajnu aký to má vlastne efekt. Doteraz som bývala v byte, kde zo všetkých strán sú susedia, takže sme v zime mali príjemne teplo. Keď sa takýto rohový chladný byt zateplí, bude to porovnateľné s takýmto stredovým bytom? Alebo čo vlastne od toho zateplenia možno očakávať?
Vďaka
PASKOV
20.07.12,13:31
Doporučuji zateplit BD kvalitně aspoň na úroveň:

25 kWh/m2.


PS1
Polystyrén 8 cm je obyčejný drzý podvod.

PS2
Současná cena tepla CDT je na úrovni:

100 EUR / MWh
emars
20.07.12,14:45
Poviem pravdu, som totálny laik. Takže z tohto príspevku som pochopila len to, že 8 cm polystyrén je nanič :D
Pokiaľ viem, panelák bude zatepľovať istá nemenovaná firma, pripájam link na ich stránku, kde je nejaký článok o ich činnosti a tiež certifikáty, z ktorých sa možno dočítate aké materiály pri zatepľovaní táto firma používa

linky odstránené
tictac7
20.07.12,20:00
Poviem pravdu, som totálny laik. Takže z tohto príspevku som pochopila len to, že 8 cm polystyrén je nanič :D
Pokiaľ viem, panelák bude zatepľovať istá nemenovaná firma, pripájam link na ich stránku, kde je nejaký článok o ich činnosti a tiež certifikáty, z ktorých sa možno dočítate aké materiály pri zatepľovaní táto firma používa



prosím, tie linky si vymaž - je jedno, či sem dáš názov firmy alebo link - je to reklama....