lejka8
10.08.12,06:30
..pani čo tu robila ma moc nezaučila iba mi povedala toto máte tam...tam a tak, mám z toho riadnu hlavu. Som začiatočník o to je to ťažšie, nechcem prísť o robotu, ale neviem či to zvládnem. Program majú winibeu...poradte či mám šancu sa do toho dostať sama??? Ďakujem...
veronikasad
10.08.12,05:04
Sleduj túto stránku - pripravujú kurz účtovníctva RO

http://kurzy-uctovnictva.com/kurzy-skolenia-seminare.html#

Čo sa týka obsluhy účtovného SW, kontaktuj dodávateľa, možno tiež organizuje školenia. Možno si niektoré budeš musieť zaplatiť sama - závisí od teba ako ti na tejto práci záleží. Alebo skús kontaktovať účtovníčku v najbližšej inej rozpočtovke, možno sa nájde ochotná poraďáčka, ktorá ti poradí tiež ...
mcinga
10.08.12,05:31
Dodávateľ WinIbeu Ives Košice organizuje školenia. Pozri ich stránku www.ives.sk (http://www.ives.sk). Súhlasím s veronikasad, najlepšie je kontaktovať najbližšiu ochotnú účtovníčku, ktorá Ti poradí. Tiež som začínala tak, ako Ty. Program som zvládla bez školenia. Mala som jeden skúšobný nainštalovaný v noteboku, tam som si skúšala, čo to dá. Ale mala som jednu účtovníčku, ktorá bola ochotná konzultovať problémy a veľmi mi pomohla. Môžme aj takto cez poradu čo to poradiť, tak skús sa pýtať.
lejka8
12.08.12,17:55
Ďakujem Vám za užitočné rady...no ja hľadám aj školenia..a hlavne kukám všetko čo robí, niekedy sa drzo opýtam a tak..už mám troška prehľad, niektorým veciam ale stále nechápem. Mcinga... tak hovoríš že si bola na tom podobne? takže myslíš že sa to dá zvládnuť..To ma teší lebo pani ma dosť straší..teda aspon mi to tak niekedy pripadá...Neviem posúdiť.
mcinga
13.08.12,05:42