michaelson
20.08.12,16:43
Dobry den vsetkym:)

Rozmyslal som o tom ze na moju webstranku si dam reklamy od google adsense, cize za kazde kliknutie na reklamny banner cez moju stranku budem mat nejaky ten centik, tipujem za mesiac mi to hodi od 10e do 50e. Ako kedy.

A teraz neviem ci toto mozem vykonavat len zo zivnostou alebo spolocnostou. ? Cital som tu toho dost, aj na internete ale vsade pisu inac, tak som z toho fakt asi uz ,,pako,,. Niekde pisu ze je to sustavna podnik.cinnost, niekde pisu ze je to len nieco ako prilezitostne za ucelom len vyrovnania investovanych penazi na hosting atd..., niekde som zas cital ze netreba zivnost pokial neprekrocim istu financnu hodnotu za rok.

Tak teraz sa Vas velmi pekne pytam, dalo by sa to robit aj bez zivnosti? Lebo pride mi dost smiesne kvoli takym sumam to robit, a nechce sa mi verit ze tato problematika neni nijako vyriesena, alebo neni presne na nu nieco definovane.....

vopred za vase odpovede Dakujem
doplnam ze taktiez som student ako tu uz niektorí pisali
blavaciko
20.08.12,19:55
na informaciu o istej financnej hodnote zabudni, to sa tyka dani, nie zivnosti
ano potrebujes zivnost
to ze si student je v tejto otazke irelevantne
michaelson
20.08.12,20:31
aha rozumiem,dakujem

Takze nieje mozne, alebo skor je nelegalne mat adsense reklamy na vlastnom webe pokial clovek neni PO alebo zivnostnik? no to sa mi pride trosku divne, ale v takom pripade ak budem zarabat cca do 50e mesacne , sa neoplati mat zivnost lebo by som bol stratovy kvoli odvodom nie ?

Skuste sa niekto este vyjadrit na tento clanok. kde sa hovori aj o ,,ostatný príjem v zmysle § 8 zákona o dani z príjmov,, http://ludskourecou.sk/2012/06/je-prijem-z-google-adsense-podnikanim-alebo-nie/
KEJKA
21.08.12,06:07
vytrhnuté z kontextu: