pafendorf
05.09.12,17:37
Zdravím,
poprosim o radu, jednej osobe zo zahranicia mam poslat video, poslal mi FTP username,password a nazov domeny ...lenze ja som v tomto totalny laik neviete nahodou niekto postup uploadnutia videa ??? dakujem
Fero11
05.09.12,16:06
Cez nejakeho klienta (napr. total commander), navodov na to mas 100vky http://www.mediaweb.cz/podpora/manualy/total-commander/
pafendorf
05.09.12,16:26
prave teraz som si stiahol total commander , vypisem vsetko a pise mi vyzva na spojenie nebola uspesna...boze to je take komplikovane ...ale diky :)
Fero11
06.09.12,02:40
Praveze je to moc jednoduche :) staci vyplnit 3 (resp. 4 udaje) a si v tom. Samozrejme ak nieco blbo vyplnis, tak je to zle, tam to musi byt vyplnene presne, inak ta nepripoji. Dalsi problem moze byt ten, ze mas vsetko vyplnene dobre, ale na druhej strane je FTP server vypnuty. A dalsi problem, moze byt na tvojej strane, tvoj firewall (skus si ho vypnut) prip. ho bude treba nastavit, aby bolo FTP povolene.
pafendorf
06.09.12,13:05
inac chcem sa opytat, vcera som skusal cez ftplive.com ??? mozem aj takto vyskusat natiahnut ??? lebo tam to je dost jednoduche ked tak pozeram ??? ..len problem je v tom ze som sa prihlasil dal som upload video aj 3 hodiny to natahovalo ale problem je v tom ze to tam nie je ...
Fero11
06.09.12,15:05
co ja viem, mozno aj tam sa to da (je to zrejme nejaky online FTP klient) ale naco prezradzat nejake hesla a mena tretej strane .... Take iste jednoduche je to aj cez total commander.
Ake velke je to video ?
pafendorf
06.09.12,15:47
no to aj mna napadlo ze davam hesla tretej strane , ale neriesim to ... no dneska som stiahol FileZilla a asi uz aj viem kde som zrobil chybu v total commander(do kolonky host name som daval svoju webovu stranku a mal som dat tu jeho ktoru mi poslal)- ale tak vies v prvy moment je to dost zlozite aspon pre mna ...a velkost videa je 532mb... no dufam ze sa mi cez ten filezilla konecne podari odoslat
Fero11
06.09.12,16:33