euphorbia
05.09.12,19:01
Ahojte poradaci,
chcem sa spytat, ci mi moze sef znizit plat, ked som tehotna. Tehotenstvo som riadne oznamila pisomne vo forme oznamenia so vsetkymi nalezitostami a prekopirovanym tehotenskym preukazom, kde je vsetko uvedene a peciatka apodpis gynekologicky. O znizeni pplatu som bola informovana pisomne v obalke s doporucenim, ktore som prebrala a nevedela o obsahu samozrejme. V poste som mala platovy dekret s upravenou -znizenou- hrubou mzdou a bolo tam uvedene, ze nadobuda platnost od 1.9.2012 a sefov podpis, k tomu bol prilozeny list v duchu, ze kedze sa nam znizil predaj a obrat a cena liekov sa znizuje- pracujem ako magistra v sietovej lekarni- tak mi znizuju plat.
Ja som nic nepodpisovala ani som nebola vopred informovana a oboznamena.
Poradte mi prosim, ako sa mam branit. Dakujem
Tweety
05.09.12,17:02
Ahojte poradaci,
chcem sa spytat, ci mi moze sef znizit plat, ked som tehotna. Tehotenstvo som riadne oznamila pisomne vo forme oznamenia so vsetkymi nalezitostami a prekopirovanym tehotenskym preukazom, kde je vsetko uvedene a peciatka apodpis gynekologicky. O znizeni pplatu som bola informovana pisomne v obalke s doporucenim, ktore som prebrala a nevedela o obsahu samozrejme. V poste som mala platovy dekret s upravenou -znizenou- hrubou mzdou a bolo tam uvedene, ze nadobuda platnost od 1.9.2012 a sefov podpis, k tomu bol prilozeny list v duchu, ze kedze sa nam znizil predaj a obrat a cena liekov sa znizuje- pracujem ako magistra v sietovej lekarni- tak mi znizuju plat.
Ja som nic nepodpisovala ani som nebola vopred informovana a oboznamena.
Poradte mi prosim, ako sa mam branit. Dakujem
Na zmenu PZ, dodatku, teda aj platového dekrétu potrebuje zamestnáv. súhlas zamestnanca. AK ho nemá, nová zmena neplatí.
veronikasad
05.09.12,17:14
Ahojte poradaci,