ivetazochova
07.09.12,07:35
Dobrý deň.

Pracujem ako pokladníčka v nemenovanom obchode, nemám hmotnú zodpovednosť!! tzn, že vždy keď mám nejaké manko napr. 2 eurá tak to podpíšem a idem domov. Včera som mala manko 100 eur a bolo mi povedané že mi to strhnú z výplaty. Môže mi zamestnávateľ strhnúť moje manko z výplaty keď nemám podpísanú hmotnú zodpovednosť???

Ďakujem.
Tweety
07.09.12,05:41
Dobrý deň.

Pracujem ako pokladníčka v nemenovanom obchode, nemám hmotnú zodpovednosť!! tzn, že vždy keď mám nejaké manko napr. 2 eurá tak to podpíšem a idem domov. Včera som mala manko 100 eur a bolo mi povedané že mi to strhnú z výplaty. Môže mi zamestnávateľ strhnúť moje manko z výplaty keď nemám podpísanú hmotnú zodpovednosť???

Ďakujem.
Nie, nemôže, kedže pracuješ s hotovosťou, je podpísanie hmotnej zodpovednosti automatické. To, čo podpisuješ nie je hmotná zodpovednosť, čo máš na doklade?
ivetazochova
07.09.12,05:45
to čo podpisujem je vlastne výsledok pokladne
Tweety
07.09.12,05:48
to čo podpisujem je vlastne výsledok pokladne
Neviem prečo ju nemáš podpísanú, ale mala by si mať. Treba sa informovať u nadriadených, pretože zrážku bez tvojho súhlasu nemôžu vykonať. Ale zodpovednosť máš mať.
ivetazochova
07.09.12,05:50
no nemám ju preto lebo som tam ako brigádnička
Tweety
07.09.12,05:51
no nemám ju preto lebo som tam ako brigádnička
Aj brigádnik môže ju mať podpísanú, takže postupuj tak, ako som už uviedla v predch, príspevku.
pepsikova
07.09.12,06:08
..no, obávam sa, že zamestnávateľ ťa pred nástupom do práce pokladníčky poučil, aký má byť stav pokladne pri uzávierke,že nesmie chývať!..2€-no, nemalo by, ale sto eur- to už vyzerá na výber hotovosti bez potvrdenky, čiže krádež!..a jasné, že ti to stiahne z výplaty, máš za peniaze zodpovednosť!...bol by sám proti sebe,keby to tak nechal...dávaj väčší pozor,či aj majiteľ nechodí do pokladne, keď tam nie si..a peniaze vydávaj nahlas,počítaj výdavok nahlas, nestane sa, žeby si sa pomýlila...