katka122445
13.09.12,20:55
Som studentkou 3 rocnika. V studiu chcem pokracovat, avsak s partnerom rozmyslame nad najvyhodnejsou moznostou. Situaciu mam trochu zlozitejsiu, preto by som chcela poziadat o radu.
V prvom rade potrebujem zostat studentkou, pretoze poberam sirotsky dochodok a kedze nemam narok na matersku (pracovat inak ako brigadne som nestihla) tento prispevok sa nam zide ako sol. Viem, ze mam narok aj na ine prispevky od statu, o ktore treba poziadat na upsvare.

Hlavny problem je v tom, ze musim\chcem opakovat rocnik, prave koli sirotskemu. Termin porodu mame v aprili a to je obdobie, ked sa zacina skuskove a takisto sa odovzdava bakalarka, co ja pradepodobne zvladat nebudem. + v letnom semetri mam predmet, ktory uz prenasam z minuleho roka. Dalsi problem je, ze tento rok nemozem odovzdat bakalarsku pracu pre nedostatok casu na vyskum, prave koli tehotenstvu.

Som v opakovanom rocniku povazovana za studentku? Plati sa z tento rocnik?
Prerusenie do uvahy nepripada, pretoze niesom posudzovana ako student. Este sa zamyslame nad moznostou PN poslednych mesiacoch...ale to sa mne nezda.

Prosime o radu, je to dost komplikovane. Dufam, ze sme to vysvetlili aspon trosku zretelne.
Xanti
13.09.12,19:18
No môžeš požiadať školu o individuálny študijný program. Tým pádom by Ti mohli výjsť aj učitelia v ústrety. A presunúť Ti skúšky, a možno by si ani nemusela opakovať ročník.
katka122445
14.09.12,05:18
No to by bolo najlepsie. Lenze tento rocnik ja bakalarku obhajovat proste nemozem. Nestihnem dokoncit vyskum.
ivka70
14.09.12,05:47
Za opakovanie rocnika platis, nakolko ide o prekrocenie standardnej dlzky studia.
Takze si treba prepocitat, ci nezaplatis viac ako ziskas.
Stracas narok na pridavok na dieta, danovy bonus a platis skolu.
katka122445
14.09.12,06:08