kelly007
17.09.12,15:26
Pekný deň všetkým poradkárom! Môj príbeh je nasledujúci: s babkou by sme cheli prepísať jej byt na mňa. Rozhodli sme sa, že najlepšie by to bolo zrealizovať kúpnou zmluvou, v ktorej by som byt odkúpila od nej za symbolickú sumu(1eur). Rozhodli sme sa pri kúpnej zmluve oproti darovacej preto, aby po jej smrti môj otec nemohol odo mňa dar žiadať späť. Prosím Vás, ktorí ste už boli v takejto situácii, aby ste mi poradili, že čo a ako treba robiť, aké papiere budeme potrebovať a približne koľko to bude stáť. Babka aj po prepise tam bude bývať kým žije. Ako sa dá vyriešiť, aby účty aj naďalej prichádzali k nej a nie ku mne(ja by som ich platiť nevedela, lebo stále som študentkou a ešte k tomu väčšinu roka trávim v záhraničí). Za Vaše odpovede Vám vopred ďakujem...a prosím prepáčte mi za moju slovenčinu, žial na jej používanie mám veľmi málo príležitostí(už roky žijem v Budapešti) Ale dúfam že sa dá tomu porozumieť čo som napísala :)
misoft
17.09.12,13:36