Simona O
24.09.12,08:53
Dobrý deň,

pracujem na TPP, no zároveň študujem na VŠ dennou formou. Chcela by som a opýtať, či mám nárok na vrátenie daní z príjmu tak, ako keď som pracovala len brigádne, alebo sa ma to už netýka.

Resp. aké výhody môžu plynúť z toho, že som študentkou? Nejaké finančné úľavy?

Ďakujem vopred za odpoveď.
Tweety
24.09.12,07:06
Dobrý deň,

pracujem na TPP, no zároveň študujem na VŠ dennou formou. Chcela by som a opýtať, či mám nárok na vrátenie daní z príjmu tak, ako keď som pracovala len brigádne, alebo sa ma to už netýka.

Resp. aké výhody môžu plynúť z toho, že som študentkou? Nejaké finančné úľavy?

Ďakujem vopred za odpoveď. AKé úľavy? Máš nárok na to, čo aj ostatní. Ak podáš DP, alebo požiadaš zamestnávateľa o RZD, preddavky môžu byť vrátené, všetko záleží od príjmu za rok 2012.
Mila123
24.09.12,07:09
zamestnávateľ ťa posudzuje ako každého iného......výhody oproti iným nemáš....
veronikasad
24.09.12,08:33
Dobrý deň,

pracujem na TPP, no zároveň študujem na VŠ dennou formou. Chcela by som a opýtať, či mám nárok na vrátenie daní z príjmu tak, ako keď som pracovala len brigádne, alebo sa ma to už netýka.

Resp. aké výhody môžu plynúť z toho, že som študentkou? Nejaké finančné úľavy?

Ďakujem vopred za odpoveď.
Aká je mesačná výška príjmu ? Máš u zamestnávatela podpísané Vyhlásenie k zdaňovaniu príjmov ? Odkedy trvá pracovný pomer, mala si v roku 2012 aj iné príjmy, napr. z dohody ?
Simona O
24.09.12,08:35
Mám 550€ v hrubom, žiadne vyhlásenie som nepodpisovala. Pracujem od mája tohto roku, predtým som bola na úrade práce a na VŠ.

Ďakujem za pomoc.
veronikasad
24.09.12,08:46
Mám 550€ v hrubom, žiadne vyhlásenie som nepodpisovala. Pracujem od mája tohto roku, predtým som bola na úrade práce a na VŠ.

Ďakujem za pomoc.
Ak u zamestnávatela vyplníš a podpíšeš takéto tlačivo
http://www.drsr.sk/drsr/slovak/danovy_subjekt/tlaciva_danovych_priznani/data/vyhlasenie_na_zdanenie_prijmov_2012.rtf