Meichan
28.09.12,16:43
Dobrý deň. Potrebovala by som radu nejakého používateľa Ubuntu na malom 10 palcovom notebooku. Myslíte, že sa dá využívať naplno aj keď som študent, ak máme výukové materiály v MS Worde, budú sa mi v Ubuntu dať otvoriť, vytlačiť. atď. Momentálne mám v NT aj Windows aj Ubuntu, ale Ubuntu je nejaký pomalý. Môže to byť tým, že mám v malom nt 2 OS??? A v Ubuntu mi nefunguje internet (Firefox).

Ďakujem
kamowski
28.09.12,16:13
to, že máš dualboot (windows aj linux) nie je príčinou. Problém bude skôr tam, že tieto netbooky majú nicmoc pocesory a niekedy "divný" hardware. Ak tam chceš mať ubuntu, zvol si nejakú staršiu verziu a najlepšie niektorú odľahčenú verziu (lubuntu, kubuntu) alebo od LinuxMintu 10 alebo 11 lxde, fxce. Najjednoduchšie je stiahnuť viac verzií, pomocou Unetbootin nahrať na flashdisk a vyskúšať. Dnes sú tieto distrá všetky LIVE :)
Čo sa týka kompatibility Open alebo Libre Office vs MS Office, teraz sme si pokecali toť:
http://www.porada.sk/t149295-microsoft-office-2007-a.html
:)
a v tých odľahčených distrách je tuším abiword a gnumeric alebo niečo podobné ale doinštalovať OOo je otázka pár kliknutí v synapticu (ak máš ubuntu, tak to vieš)
jurajx1221
29.09.12,02:04
Dobrý den, chcel by som sa spýtať, mám UBUNTU 12,04 na netbooku ACER a ako ho mám preinštalovať na Windows XP? za radu moooc Dakujem prepáčte, ale mám prvýkrát netbook a som zvyknutý na windoows a kebyže mi poradíte presný postup, vám budem veľmi vďačný,
jurajx1221
29.09.12,02:05
Dobrý den, chcel by som sa spýtať, mám UBUNTU 12,04 na netbooku ACER a ako ho mám preinštalovať na Windows XP? za radu moooc Dakujem prepáčte, ale mám prvýkrát netbook a som zvyknutý na windoows a kebyže mi poradíte presný postup, vám budem veľmi vďačný,
jurajx1221
29.09.12,02:05
Dobrý den, chcel by som sa spýtať, mám UBUNTU 12,04 na netbooku ACER a ako ho mám preinštalovať na Windows XP? za radu moooc Dakujem