Neviemmm
09.10.12,17:48
Cawte,

Chcel by som sa to spytat co najjednoduchsie a dostat aj co najjednoduchsiu odpoved. Od malicka som bol zmateny vo vsetkych tychto opletackach so zakonom/statom a nikdy som sa nad tym nezamyslal ani sa mi nad tym nechcelo rozmyslat.

Ale akurat som skoncil predcasne s vysokou skolou a idem si dat na chvilu pauzu, rok, dva neviem este. Pocas tohto casu budem striedat rozne robotky/brigady.

Ako ja rozmyslam: Zarabam peniaze ktore mi da zamestnavatel, tie si potom ukladam do banky, a za to si potom kupujem to co chcem, platim najomne, proste uz si planujem vsetko ja.

Ale tento moj krasny jednoduchy obraz zivota mi narusaju vsetky tie dane, danove priznania, poistenia, bla bla bla veci o ktorych mi nikto v zivote nic nepovedal, v skole nas o tom nic neucili, na internete o tom poriadne nic nie je napisane, ale ako keby to mal kazdy vediet.

Ked to chapem dobre, tak ked uz nie som student, bude sa mi od hodinovej mzdy automaticky odratavat dan + budem si sam musiet platit zdravotnu poistku. A to je vsetko nie? Mozem si dalej zit vo svojom jednoduchom svete.

Hlavna vec ktora ma metie a stve su tie danove priznania. Ja sa nechcem serkat so ziadnymi papiermi, a vobec nie ked budem striedat zamestnania ako sa mi chce. A aky je na to vobec dovod - dan sa plati tym ze sa odrata od hodinovej mzdy. A kvoli dochodku - na dochodok ja teraz nemyslim, ja myslim na to ako zarobit vela penazi teraz, nie na to ako odoberat peniaze aby som ich potom dostal spat ked budem stary.

Ked bude niekto ochotny kto by ma uviedol do obrazu, budem vdacny. Chcel som sa ist najprv poradit s nejakym pravnikom, ale potom som nasiel toto forum. Popripade poradte kde by som sa mohol ist poradit s profesionalom v Bratislave, nech mam konecne jasny obraz.

Dikes
účtovníčka_prešov
13.10.12,15:02