HelkaKa
10.10.12,09:17
Dobrý deň prajem. Vie mi niekto poradiť ako je to z výnimkou pre pedag. zamestnancov? Ja pracujem ako MOV odbor kuchár , mám 2. stupeň vysokej školy a som zaradená do 9. platovej triedy. Moja kolegiňa má DPŠ + teraz si robila funkčné a vykonáva funkciu hlavnej majsterky. Tvrdí že má výnimku a preto nepotrebuje vyššie vzdelanie. Vie niekto poradiť ako to je?
Sabadka
10.10.12,07:27
Dobrý deň prajem. Vie mi niekto poradiť ako je to z výnimkou pre pedag. zamestnancov? Ja pracujem ako MOV odbor kuchár , mám 2. stupeň vysokej školy a som zaradená do 9. platovej triedy. Moja kolegiňa má DPŠ + teraz si robila funkčné a vykonáva funkciu hlavnej majsterky. Tvrdí že má výnimku a preto nepotrebuje vyššie vzdelanie. Vie niekto poradiť ako to je?

Ak je bola udelená výnimka v roku 2001 podľa vyhlášky 41/1996, tak táto výnimka jej zostáva zachovaná po celú dobu výkonu práce. Síce 41-ka sa zrušila a od 01.11.2009 už neplatí ale výnimky zo vzdelania pre tých čo ju dostali zostali zachované.
julia2
12.10.12,16:26
prd zostali zachované s prepáčením,,boli sme v devine a dali nás do osmičky,,,a každé zvyšovanie platov sa nás druž., netýka , lebo nám doplácajú plat do deviny,,takže Vychošky nechoďte do štrajku
Mila123
12.10.12,16:32
Dobrý deň prajem. Vie mi niekto poradiť ako je to s výnimkou pre pedag. zamestnancov? Ja pracujem ako MOV odbor kuchár , mám 2. stupeň vysokej školy a som zaradená do 9. platovej triedy. Moja kolegyňa má DPŠ + teraz si robila funkčné a vykonáva funkciu hlavnej majsterky. Tvrdí že má výnimku a preto nepotrebuje vyššie vzdelanie. Vie niekto poradiť ako to je?

nedá mi, tie hrúbky a VŠ????????????
som bez slov.....:eek:
Sabadka
15.10.12,05:26
prd zostali zachované s prepáčením,,boli sme v devine a dali nás do osmičky,,,a každé zvyšovanie platov sa nás druž., netýka , lebo nám doplácajú plat do deviny,,takže Vychošky nechoďte do štrajku