mony209
10.10.12,18:58
Ahojte potrebovala by som pomoc pri hľadaní internetu. Potrebujem ho na sťahovanie a hranie :)
Ako viem či je internet rýchly? Aké parametre treba porovnávať pri poskytovateľoch týchto služieb?
Som úplný začiatočník....

Ďakujem Vám krásne za rady a pripomienky...
ACCNT
10.10.12,18:09
pozor aby realita nebola na zaplakanie v porovnani s papierovymi hodnotami, nakolko urcite si nekupite garantovanu linku.
kedze to ma byt na hranie, tak sa odporucam vyhnut wifi, lebo dneska to robia(na par vynimiek) uz kadejaky diletanti.
najlepsie je zistit si dostupne firmy cez google a potom hodit do googlu nazov firmy a slovo skusenosti, pripadne referencie,... a ak su to nejaky neseriozny ludia, urcite o nich bude dost popisane ;)
alebo sa informovat u susedov/znamych, ze aky maju net a ako su spokojny. potom si vybrat tarif, ktory bude vyhovovat.


ak tam mate fibernet, tak ten vyhovuje. a urcite sa vyhnut dsl od UPC :D
nunenko
10.10.12,18:10
http://www.porovnat.sk/
najprv si zisti aké máš možnosti výberu
Dubak2000
10.10.12,18:16