Šikulová
21.10.12,00:16
Dobrý deň,
som študentkou SŠ s IUP avšak aj napriek tomu je môj priemerný príjem čistý 100 EUR. Nežijem ani s jedným s rodičov. Posudzovaná som s matkou ktorá je nezamestnaná. Od otca mi chodia iba alimenty vo výške 15 EUR. Chcela by som sa opýtať či sa dá ešte požiadať štát o nejaký príspevok.
willma
21.10.12,07:14
v prvom rade požiadať o zvýšenie výživného od otca - je to hlboko pod minimálnym výživným a keďže nežiješ s matkou, tak požiadať o výživné aj od nej. Nemôžete byť posudzované spolu-nežijete v spoločnej domácnosti.
Šikulová
22.10.12,03:35
Od otca sme už žiadali o zvýšenie výživného ale bezúspešne keďže sám poberá od štátu dávky v hmotnej núdzi. Od matky sa mi to tiež neoplatí keďže to čo by mi oni priznali to mi dá aj sama, a o tom sme sa už rozprávali a je to pre ňu samozrejmosť že by posielala aj naďalej. Mala som na mysli skôr radu o tom ako dostať ešte niečo na vyše od štátu.
Ďakujem
veronikasad
22.10.12,05:08
Od otca sme už žiadali o zvýšenie výživného ale bezúspešne keďže sám poberá od štátu dávky v hmotnej núdzi. Od matky sa mi to tiež neoplatí keďže to čo by mi oni priznali to mi dá aj sama, a o tom sme sa už rozprávali a je to pre ňu samozrejmosť že by posielala aj naďalej. Mala som na mysli skôr radu o tom ako dostať ešte niečo na vyše od štátu.
Ďakujem
Keďže si posudzovaná s matkou, na dávku v hmotnej núdzi samostatne nárok nemáš. Informovala si sa na strednej škole na sociálne štipendium ? Prečo máš IUP ? Aký máš priemerný školský prospech ?

https://www.google.sk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&sqi=2&ved=0CCAQFjAA&url=https%3A%2F%2Fwww.iedu.sk%2Fzivotne_situacie%2 Fstipendia_a_dotacie%2FStranky%2FStredna_skola.asp x&ei=5OKEULKFF8Pm4QTd6oDwCQ&usg=AFQjCNEaWVHRCyelqyhgTlptRyCJSjur7A&sig2=IaR4wUq8nib8x6rv4nE2Lw
Šikulová
22.10.12,06:35