lejka8
23.10.12,06:20
Zdravím, chcem sa opýtať ako by ste zaúčtovali Fa, ktorú som zaplatila a nahodila do programu - generovane vo WinIbeu. a potom prišla p., ktorá mi povedala že omylom vystavila vyššiu FA a že rozdiel mi vráti do pokladne. a dá mi storno a potom novu FA. Ale ja som jej povedala že jednoduhšie by mi bolo keby mi celú čiastku vrátila na účet a jej znova zaplatím tú novú. No lenže neviem urobiť storno faktúry vo WinIbeu...nestretol sa s tým niekto? Ja som chcela klasicky ako normálnu len z mínusovými položkami môže to tak byť???
A ešte jedná otázka ... musím aj mylnú platbu, ktorá mi došla na výdavkový účet zúčtovať s mestom -----príjem som zaúčtovala ako 222/379 a vrátenie 379/222 ????
Ďakujem ... som pomerne začiatočník...tak vďaka za radu.
moska
23.10.12,10:15
Zdravím,
ja by som pani poprosila, nech urobí na fa dobropis a potom vystaví novú fa, ktorá bude správna. Takto je to čisté. Nech vráti peniaze na účet, Ty si normálne všetko v pohode zúčtuješ - aj prvú faktúru, aj dobropis /to čo na pôvodnej fa, len mínusom alebo opačnými stranami/ a potom znova novú správnu faktúru.
Nerozumiem mylnej platbe s mestom. Tento zápis je + aj - čiže je to 01, tak by som s mestom nič nezúčtovávala. Nerozumiem prečo s mestom, neviem od koho je mylná platba.
lejka8
23.10.12,17:42
Tak som to aj urobila ... pretože pani prišla uhradila mi rozdiel do pokladne...no lenže to som si potom uvedomila že je blbosť tak som za ňou bola a ona mi vystavila ten dobropis - a potom novú faktúru čiže to sedí ako hovoríš. ale druhá vec bola taká posielala som hromadný príkaz na výplaty, lenže jedna naša dohodárka si zmenila medzitým číslo účtu. takže sa mi platba vrátila. takže som nevedela čo s tým. Bolo to 32 €. tak som myslela že to urobím takto:

dňa 11. 10. odišli z účtu výplaty, dňa 12. 10. prišla platba naspäť - tých 32 €, tak som ich nasledne poslala na správny účet.