aja24
23.02.06,14:21
Ahojte poraďáci,
prosím o radu, kamarátka pracuje ako recepčná 12 hodín. Niekedy si dá obed, nakoľko tam majú stravovacie zariadenie a strhnú jej 22,- Sk z výplaty. Ale väčsinou si nosí jedlo z domu. Pracuje 12 hodín a preto sa Vás pýtam, nemá zo zákona nárok na stravné lístky od zamestnávateľa? Veď je to postavené na hlavu aby toľko robila, nemá čas sa najesť a žiadne stravenky? Prosím poraďte mi, čo má spraviť.
Či sa má obrátiť na zamestnávateľa a pýtať si stravné lístky a hlavne v akej hodnote je zamestnávateľ jej poskytnúť stravenky.
Ďakujem Vám za odpoveď. :)
Yvvetta
23.02.06,13:25
Ak zamestnávateľ vie na pracovisku zabezpečiť teplú stravu, nevidím dôvod prečo by mal ešte dávať stravenky na tie dni zamestnancovi, kedy zamestnanec nebol na obede.
Ale nehovorím, že nemôže. Je to na zamestnávateľovi.
Zita5
23.02.06,13:25
Ahojte poraďáci,
prosím o radu, kamarátka pracuje ako recepčná 12 hodín. Niekedy si dá obed, nakoľko tam majú stravovacie zariadenie a strhnú jej 22,- Sk z výplaty.

To znamená , že keď jej strhnú z výplaty tak platí doplatok za stravný lístok , to znamená , že zamestnávateľ si plní svoju povinnosť . Nie je nikde napísané , že je povinný jej dať stravné poukážky .

A keď niečo platím , tak sa zaujímam že čo platím , nie ?

Ale väčsinou si nosí jedlo z domu. Pracuje 12 hodín a preto sa Vás pýtam, nemá zo zákona nárok na stravné lístky od zamestnávateľa? Veď je to postavené na hlavu aby toľko robila, nemá čas sa najesť a žiadne stravenky? Prosím poraďte mi, čo má spraviť.
Či sa má obrátiť na zamestnávateľa a pýtať si stravné lístky a hlavne v akej hodnote je zamestnávateľ jej poskytnúť stravenky.
Ďakujem Vám za odpoveď. :)


Odpoveď červená . Ja to aspoň tak chápem , že zamestnávateľ si plní svoju povinosť , ale zrovna možno ona by chcela stravné poukážky a preto sa jej nepáči .Takže , ja by som to nevidela ako na hlavu postavené .
Tweety
23.02.06,13:26
Ahojte poraďáci,