Gabriel 1986
07.11.12,09:50
Dobrý deň.
Som živnostník a pracujem ako konštruktér. Pracoval som pre firmu "A" mimo iných, ktorej prisla ponuka od firmy "B" na vyhotovenie dielov na ich prototyp "XY". No firma "B" ziadala od firmy "A" aby dali konstrukcny navrh a po schvaleni vyrobili vzorkove kusy. No firma "A" nemala konstrukcne kapacity na to a tak posunula firme "B" kontakt na mna. Ja som im vypracoval konstrukcny navrh v 3D a odsuhlasili mi ho a nasledne firma "B" dala firme "A" objednávku na vyrobu vzorkovych kusov.Firme "B" som vyfakturoval dve faktury za vykonanu pracu. jednu uhradili a druhu zatial nie. a už preslo 90dni. Problem z mojej strany je, že nemam s firmou "B" podpísanu zmluvu o dielo ale len zmluvu o mlcanlivosti na konkretny prototyp.Riaditel firmy "B" mi stale hovori, ze v dieloch pri skusani bolo z mojej strany nieco zle.no nevie mi povedat co, ze caka na vyjadrenie ich inziniera technologa.oficialne oznamenie o reklamacii mojej prace od nich nemam. kontaktoval som ich technologa a on riaditelovi uz davno dal spravu o stave prototypu a citujem technologa "z ich strany (riaditela) je to voci mne alibizmus a vyhovaranie sa )"
Ake mam možnosti aby mi uhradili fakturu ci uz pravnou cestou alebo nejakou dohodou.
Dakujem
veronikasad
07.11.12,09:02
Gabriel 1986
07.11.12,09:05
A nieje problem, že nemá s nimi spísanú zmluvu o dielo ?
veronikasad
07.11.12,09:07
A nieje problem, že nemá s nimi spísanú zmluvu o dielo ?
Viac by si bol chránený, keby si zmluvu podpísanú mal, lebo nemáš dohodnuté zmluvné podmienky, napr. splatnosť. Na základe upomienky alebo pokusu o zmier sa aspoň dozvieš dôvod neuhradenej faktpry.
Gabriel 1986
07.11.12,09:12
no ich stanovisko je : " niečo bolo navrhnuté zle no neviem vám povedať čo.čakam na vyjadrenie pána "Z" a potom sa uvidi". no lenže pán "Z" im tu spravu už dal dávno podľa toho čo mi on píše.
veronikasad
07.11.12,09:14