c4an
07.11.12,10:19
Dobry den,potreboval by som radu ako dalej postupovat.V aprili som mal pracovny uraz ktory bol zaevidovany v knihe urazov a vykonana aj skuska na alkohol.Jednalo sa o pravu nohu,kedze som vsak chodit mohol,osetrenie u lekara som nepovazoval za nutne a zmenu som dokoncil.Koncom juna som navstivil praktickeho lekara pretoze noha ma ani po 2 mesiacoch neprestala boliet.Od 2 jula som pn,po absolvovani vsetkych vysetreni ktore trvali zhruba 2 mesiace som podstupil operaciu kolena.12 septembra som technikovi bozp dal veskeru dokumentaciu tykajucu sa pn so ziadostou o zmenu pn na nasledok pracovneho urazu.26 septembra som zaslal tu istu dokumentaciu so ziadostou o urazovy priplatok socialnej poistovni(ziadne vyjadrenie od technika bozp som za 14 dni nedostal).Teraz je 7 november,od socialnej poistovni som nedostal ziadnu odpoved. Technik bozp ma nekontaktoval doteraz ale moj nadriadeny v praci mi preposlal mail ktory dostal od technika.V nom su uvedene hlavne dovody pre ktore mi pracovny uraz neuznava:Osetrujuci ortoped sa nevyjadril jednoznacne(v sprave bolo ze poskodenie kolena vzniklo urazom pravdepodobne podla udania pacienta zo dna 13.04.2012) dalej odmietol komunikovat s technikom pretoze mal vela pacientov a posledny dovod ze v zapisnici z urazu uvadzam stehno a nie koleno pravej nohy.Vopred dakujem za pripadnu radu ako postupovat dalej.
expeeert
07.11.12,09:43
BOla chyba, že ste s tým nešli hneď k doktorovi ešte v ten deň. Teraz bude ťažké dokazovať že je to následkom toho konkrétneho pracovného úrazu - nohu ste si medzitým mohol kdekoľvek poraniť.
erzet
07.11.12,10:09