herinka
12.11.12,14:37
Dobry den,

som studentkov doktorandskeho studia a mala som uz 26 rokov (kedze student sa vacsinou rata do 26 rokov) popri studiu robim aj financne sprostredkovanie (mam registracne cislo a prihlasovala som sa aj v zdravotnej poistovni a na danovom urade) a brigadujem pre jednu kozmeticku firmu, mam narok na vratenie dani z primov z obidvoch cinnosti? Ake podmienky sa na mna stahuju?

Este ma stale trapi otazka... studentovi vratia dane ak nepresiahne nezdanitelnu cast zakladu dane, co je na rok 2012 suma 3644.74eur. Teda ak spravne ratam tak moze v cistom zarobit maximalne 2952.23 eur a vratia mu dan max. 692.50eur. Co sa vsak stane ak tuto sumu presiahne? :confused: Pride o moznost vratenia dani alebo mu bude vratena len max. mozna ciastka teda 692.5 eur.

Dakujem velmi pekne.
Katy a R
12.11.12,13:45
Dobry den,

som studentkov doktorandskeho studia a mala som uz 26 rokov (kedze student sa vacsinou rata do 26 rokov) popri studiu robim aj financne sprostredkovanie (mam registracne cislo a prihlasovala som sa aj v zdravotnej poistovni a na danovom urade) a brigadujem pre jednu kozmeticku firmu, mam narok na vratenie dani z primov z obidvoch cinnosti? Ake podmienky sa na mna stahuju?

Este ma stale trapi otazka... studentovi vratia dane ak nepresiahne nezdanitelnu cast zakladu dane, co je na rok 2012 suma 3644.74eur. Teda ak spravne ratam tak moze v cistom zarobit maximalne 2952.23 eur a vratia mu dan max. 692.50eur. Co sa vsak stane ak tuto sumu presiahne? :confused: Pride o moznost vratenia dani alebo mu bude vratena len max. mozna ciastka teda 692.5 eur.

Dakujem velmi pekne.