hroznybojovnik
22.11.12,20:42
Zdravim Vas, som student VS a specializujem sa na programovanie webstranok. Kedze v tejto dobe sa hodi kazdy cent, chcel by som si tymto sem-tam nejako privyrobit. Ma niekto napad alebo skusenosti s tym, ako tuto zrucnost zpenazit popri skole? Dakujem
taiko
22.11.12,20:05
skus sa mrknut na http://www.freelancer.com. Vyber si kategoriu, (napr http://www.freelancer.com/jobs/PHP/, alebo http://www.freelancer.com/jobs/Codeigniter/), uvidis tam joby ktore su akurat v ponuke, vyber si projekt, povedz si cenu a ides. Ked sa zapacis, zadavatel si ta vyberie a mas job v kapse. Ked sa job bude pacit, dostavas referencie. (samozrejme aj ak job odflaknes). Na zaciatku to bude so ziskavanim jobov tazke, lebo Ta nik nepozna ale treba vydrzat.

Inak ked sa chces zivit programovanim webov mal by si vo vlastnom zaujme vediet o webe co najviac, o trendoch, moznostiach, business leaderoch, takze tu stranku uz si mal mat davno v bookmarkoch.:cool:

A pozor, nepodcenuj sa a nebud zbytocne skromny (ako to my slovaci vieme), ak si naozaj dobry a uchytis sa, tak sa mozes bavit o x1000 Eurach mesacne.
hroznybojovnik
22.11.12,20:18
Diky moc :) freelancers.com poznam, ale velmi som ju neriesil, kedze ide o dost cudzi web a nevedel som si predtavit riesenie platby.
taiko
22.11.12,20:20
Diky moc :) freelancers.com poznam, ale velmi som ju neriesil, kedze ide o dost cudzi web a nevedel som si predtavit riesenie platby.
aky mas problem s platbou? Co mas na mysli pod "cudzim webom"?
hroznybojovnik
22.11.12,20:27
ze neviem ako by mi nejaky brit albo american poslal peniaze. Nevies podla coho si ti ludia vyberaju komu daju svoju "zakazku" ?
taiko
22.11.12,20:39
ze neviem ako by mi nejaky brit albo american poslal peniaze. Nevies podla coho si ti ludia vyberaju komu daju svoju "zakazku" ?