lipii
29.11.12,17:46
Dobrý deň chcel by som poprosiť o radu. Pracujem ako zamestnanec a mojou pracou je údržba a oprava zariadení. Na služobné cesty mám používať vlak alebo služobné auto. Ja som však použil svoje súkromné vozidlo. Služobné auto vtedy používal iný zamestnanec,ktorý má tiež určené používať to vozidlo na prácu. Okolnosti si vyžadovali,aby porucha bola čím skôr odstránená tak som použil súkromné vozidlo,ktoré som si však nevyúčtoval cestovnom príkaze vôbec a vyúčtoval som si iba stravné(3,80€), lebo služobná cesta trvala viac ako 5 hodín.V kolónke použitý dopravný prostriedok som uviedol AVS - auto služobné,lebo súkromné nám zamestnávateľ neprepláca.Teraz sa mi zamestnávateľ vyhráža postihom za nesprávne vyplnený údaj o použití služobného auta a to i napriek tomu že za použitie vlastného som si nevyúčtoval ani cent a konal som v záujme firmy aby poruchou nevznikli vyššie škody.Môžem byť moja dobrá vôľa označená za závažné porušenie pracovnej disciplíny a môže mi zamestnávateľ krátiť cestovné-stravné, prípadne mi krátiť prémie?Ešte dodávam že takýchto ciest som mal asi 10 v priebehu troch mesiacov.Ďakujem za radu
Mila123
29.11.12,16:54
stravné je už 4 €
KEJKA
29.11.12,17:02
oprav si ten údaj
môžeš sa obhajovať, ale faktom zostáva, že si uviedol nesprávne údaje.
Chyba je, že ten cesťák si mal mať podpísaný aj s uvedením použitia dopr. prostriedku VOPRED.
Čo urobí zam-eľ, bude jeho rozhodnutie, čokoľvek žiadaj písomne, potom budeš riešiť.
Slovné vyhrážky...hm, čo k tomu povedať.
lipii
29.11.12,17:18
Na nezhodu sa prišlo až teraz a cesťáky sú z januára-marca tohto roku. Cestovné som mal vyplatené a cestu mi odsúhlasil a aj podpísal veduci aj napriek tomu že vedel l o tom že som použil vlastné auto a nie služobné a napísané to mám inak. Teraz chcú vrátenie stravného ale ja som nárok na stravné(3,80€) mal len na cestovné nie a to som si nežiadal.
avalik
29.11.12,17:27