Crack3n
04.12.12,10:52
Ahojte,
potreboval by som poradiť v nasledovnej situácii.
Som študent, pracujúci v jednej firme s ktorou si potrebujem spraviť zmluvu, aby mi mohla byť vyplácaná odmena.
Mám trošku chaos v tom čo naša vláda rieši, preto sa chcem spýtať na radu, akú zmluvu uzatvoriť, aby to bolo pre mňa čo najvýhodnejšie? Jedná sa o sumy vyššie ako min. mzda.
Spraviť si prac. zmluv? zmluvu na dohodu? riešiť živnosť?

Ďakujem za každú radu!
Tweety
04.12.12,10:09
Ahojte,
potreboval by som poradiť v nasledovnej situácii.
Som študent, pracujúci v jednej firme s ktorou si potrebujem spraviť zmluvu, aby mi mohla byť vyplácaná odmena.
Mám trošku chaos v tom čo naša vláda rieši, preto sa chcem spýtať na radu, akú zmluvu uzatvoriť, aby to bolo pre mňa čo najvýhodnejšie? Jedná sa o sumy vyššie ako min. mzda.
Spraviť si prac. zmluv? zmluvu na dohodu? riešiť živnosť?

Ďakujem za každú radu!
Môžeš: dohodu oBrigádnickejPráciŠtudentov, aj na PZ.
Crack3n
04.12.12,11:58
A pri tejto dohode je to ako s odvodmi? Je tam tiež určená maxi. možná čiastka ?
Tweety
04.12.12,12:08
A pri tejto dohode je to ako s odvodmi? Je tam tiež určená maxi. možná čiastka ?
Od 1.1. už dohody budú podliehať odvodom.
Crack3n
04.12.12,12:21
A práve o to ide. Akú formu využiť aby som čo najmenej peňazí musel odviesť skorumpovanému štátu?
veronikasad
04.12.12,12:23
Ahojte,
potreboval by som poradiť v nasledovnej situácii.
Som študent, pracujúci v jednej firme s ktorou si potrebujem spraviť zmluvu, aby mi mohla byť vyplácaná odmena.
Mám trošku chaos v tom čo naša vláda rieši, preto sa chcem spýtať na radu, akú zmluvu uzatvoriť, aby to bolo pre mňa čo najvýhodnejšie? Jedná sa o sumy vyššie ako min. mzda.
Spraviť si prac. zmluv? zmluvu na dohodu? riešiť živnosť?

Ďakujem za každú radu!
Aký druh práce vykonávaš a aký je mesačný rozsah výkonu práce (v hod.) a predpokladaná fin.odmena (€)? Si študent denného štúdia, koľko máš rokov ?

Pripravuje sa novela ZP, týkajúca sa DoBPŠ, vrátane odvodov od 1.1.2013.