peteriak
05.12.12,22:01
Čaute poraďáci!
vo veľa príspevkoch na Porade ohľadom nového spoločníka vo firme ma mätie jedna vec: ak vstupuje do firmy nový spoločník, tak že sa navýši ZI o jeho vklad (nie prevodom OP), tak administratívne nie je predsa potreba robiť Zmluvu o prevode obchodného podielu, však?? Žiadny OP sa predsa nemení, len sa upisuje nový...
a stačí už len Návrh na zmenu zapísaných údajov, nová Spoloč. zmluva s novým spoločníkom, Ustanovenie konateľa a jeho podpisový vzor..



Vďaka sa odpovede, študujem teraz túto problematiku a tu je trochu zádrhel.
peteriak
06.12.12,19:54
dakujem.:)
resp ma napadlo: pri pridaní nových predmetov č., treba do formulára napísať iba tie novo pridané, či úúplne všetky?
blavaciko
06.12.12,20:04
dakujem.:)
resp ma napadlo: pri pridaní nových predmetov č., treba do formulára napísať iba tie novo pridané, či úúplne všetky?

kolonky su rozdelene na "zapis" a "vymaz"
novozapisovane predmety napisat do stlpca "zapis", uz zapisane zapisane uz su, takze sa nikam nepisu ;)

zmluva o prevode OP by byt nemala, ved ten podiel neexistuje, kym sa nevytvori a vytvori sa spol. zmluvou, kde je dany priamo novemu spolocnikovi.
Economic
09.12.12,17:55
Celý postup pri pribratí nového spoločníka, ktorý pristupuje novým vkladom :

Ak bol sám : rozhodnutie jediného spoločníka
Ak boli viacerí spoločníci, tak Zápisnica z MVZ
Úplné znenie SZ, kde sú premietnuté všetky zmeny.
Vyhlásenie konateľa o zmene rozsahu splatenia vkladov
Ak je nový konateľ, tak aj podpisový vzor konateľa
ak pribudli nové predmety, tak sa prikladá Osvedčenie.

Do formulára dávaš zapisovať nové skutočnosti, jedine pri výške ZI sa zapíše výmaz starého a zápis nového imania.
peteriak
12.02.13,17:36
ďakujem ešte raz, študujem a študujem stále a sem tam sa človek potrebuje uistiť od skúsenejších.
peteriak
17.02.13,00:05
a na penazny vklad noveho spolocnika musi byt aj urceny spravca vkladu?...resp. ci treba tento vklad vlozit na BÚ , a postupuje sa rovnako ako pri zalozeni sro?