xmanzmx
10.12.12,14:01
Ahojte poradaci,
pracujem v sukromnom sektore a volny cas si cas na internete a hladam moznost ako tento cas vyuzit rozumnejsie, teda ako sa da na internete aj zarabat .... uvazoval som aj nad e-shopom ale toho je uz trh asi plny .... robim v IT a vedel by som vyklikavat objednavky alebo robit IT podporu na dialku ..... mozno aj nieco z financnictva .... mate nejake tipy ???
BXLmiami
10.12.12,13:18
Len do doby kým ťa nenačapá zamestnávateľ.Jedna moja pacientka takto hodinovo letela,dievčina.
buchač
10.12.12,13:18
...hehehehe....

...žeby názov témy ..." Milan sa baví ".....
Tweety
10.12.12,13:20
Ahojte poradaci,
pracujem ako zamestnanec v sukromnom sektore a pocas pracovnej doby si kratim cas na internete a hladam moznost ako tento cas vyuzit rozumnejsie, teda ako sa da na internete aj zarabat .... uvazoval som aj nad e-shopom ale toho je uz trh asi plny .... robim v IT a vedel by som vyklikavat objednavky alebo robit IT podporu na dialku ..... mozno aj nieco z financnictva .... mate nejake tipy ???
V pracovnej dobe za ktorú dostávaš mzdu uvažovať o vyplnení času podnikaním, to je dosť silná káva. Mali by ti pridať práce alebo ubrať z výplaty.
mzdarka renca
10.12.12,13:21
ja by som jeden tip mala, pridať ti robotu, alebo ti skrátiť pracovný čas, nakoľko si predsa v práci a tvoj zamestnávateľ ti platí každú sekundu z pracovného času. :)
xmanzmx
10.12.12,13:31
Ale to uz nikoho nezaujima ze ako som plateny a napln svojejprace plnim .... nemal by som problem robit viac prace ale nie za tu nizku mzdu... ale asi ma tu nikto nepochopil.......
Tweety
10.12.12,13:34
Ale to uz nikoho nezaujima ze ako som plateny a ze starsi kolega nerobi ani polovicu toho co ja a berie dvojnasobny plat ....
Veď urob ako myslíš, ale ak ti na tvoju činnosť príde zamestnávateľ, môžeš sa stať, že to bude považovať za porušenie PD s okamžitým skončením PP. Potom sa nesťažuj.
zknihy
10.12.12,14:53
...hehehehe....

...žeby názov témy ..." Milan sa baví ".....

Nyjeeeeeeeeee