Ixana
12.01.13,18:02
Dobrý deň, vie my niekto poradiť čo robiť v mojom prípade?
Uzatvorila som zmluvu s O2 o používaní služieb, na tejto zmluve je celá moja adresa, číslo OP, rodné číslo a číslo bankového účtu. Mali mi ju poslať na e-mail, ktorý mám v tvare priezvisko.meno, ten som uviedla správny (je napísaný v zmluve). O2 poslalo moju zmluvu niekomu inému s rovnakým menom a podobným e-mailom (meno.priezvisko), a ten mi ju potom preposlal. Zmluva nebola zaheslovaná ani inak chranená. Bojím sa teraz zneužitia osobných údajov. Čo mám teraz robiť (okrem sťažnosti na O2)?
arizona
12.01.13,17:33
Myslim si, ze ten prijemca bol seriozny ,ked ti tu zmluvu preposlal. Keby chcel zneuzit os.udaje,asi by sa neozyval...

mimotemyja som raz dostala na mail komplet vyplatne pasky s os. udajmi vsetkych zamestnancov. Nie som ziaden podvodnik, ktory by to vedel zneuzit,asi tak,ako vacsina beznych ludi...
Ixana
12.01.13,18:38
Myslim si, ze ten prijemca bol seriozny ,ked ti tu zmluvu preposlal. Keby chcel zneuzit os.udaje,asi by sa neozyval...


áno, s tým súhlasim, ale nikdy nevieš čo sa môže stať.