Tomas0706
28.01.13,19:36
Dobrý deň,
Som úplný začiatočník a chcel by som radu, ako na to.
Som SZČO a občas zadám prácu druhému SZČO, ktorý ju vykoná pre mňa. Je to práca na úkol. Čiže stačí ak mi tento živnostník pošle na základe vykonaných prác raz do mesiaca faktúru? Alebo ako by to prosím mohlo fungovať, ďakujem.
veronikasad
28.01.13,18:52
O akú prácu ide ?
Tomas0706
28.01.13,19:01
Preklad textu
veronikasad
28.01.13,19:03
Preklad textu
a tvoj predmet podnikania je ? Texty prekladá doma, alebo u teba vo firme ?
Zita5
28.01.13,19:04
Dobrý deň,
Som úplný začiatočník a chcel by som radu, ako na to.
Som SZČO a občas zadám prácu druhému SZČO, ktorý ju vykoná pre mňa. Je to práca na úkol. Čiže stačí ak mi tento živnostník pošle na základe vykonaných prác raz do mesiaca faktúru? Alebo ako by to prosím mohlo fungovať, ďakujem.

Čiže ste "zamestnávateľ" ...lebo neviem si predstaviť , keby si u mňa niektorá z firiem objednala zákazku ...a určí mi úkol ......tak prosím Vás ..to kde žijeme :)
Napíšte to tak , ako to v skutočnosti je .

Jedným slovom, druhý živnostník bude Vašim tzv." zamestnancom " , bude pracovať na úkol a chcete , aby Vám tieto práce fakturoval .Je to tak ?:)
veronikasad
28.01.13,19:06
Úkolom možno rozumie odmeňovanie podľa počtu preložených strán - nie na čas.
Melnick
28.01.13,19:07
Zitka s tým úkolom sa asi zle vyjadril. :) Počkajme si na upresnenie, tých poskytovaných služieb. :)
Tomas0706
28.01.13,19:11
No vravím, že som začiatočník, tak prosím o toleranciu. Takže som nevedel presne ani ako to vyjadriť. Proste ide o to, že sa nad takým niečím zamýšľam, môj predmet podnikania budú preklady, pričom ja potrebujem aby to pre mňa jedna osoba vykonávala podľa mojej potreby. Čiže potrebujem pomôcť s tým ako by to malo fungovať.
Zita5
28.01.13,19:13
No tak ja som to Veronika chápala inak .