Khaan
01.02.13,18:37
Od 11/2012 som zivnostnik platca podla 7a. Google adsense mi plati za reklamu a coskoro si necham vyplatit prvu ciastku na ucet. Pokial viem google mi posle uz zdanenu ciastnu. Co potom mam este ja urobit? Mam este z nej odviest dan? Kedy sa to robi, pri danovom priznani?

Fakturoval som uz aj nieco do CR a na fakturu som pridaval formulku

Podľa čl. 193 až 196 smernice Rady 2006/112/ES z 28. 11.2006 o spoločnom systéme dane z pridanej hodnoty v znení smernice Rady
2006/138/ES z 19.12.2006 osobou povinnou platiť daň je osoba, ktorej je služba dodaná. Dodávateľ je platcom DPH podľa §7a pod IČDPH xxxxx

Musim teda zdanit aj tuto sumu?

Na svk som fakturoval cca do 200€. Je nejaka hranica ktoru ked za predosly rok nedosiahnem, nemusim ju zdanit alebo nemusim podavat danove prizanie? Dodavam ze som student.

Za odpovede dakujem.
KEJKA
02.02.13,07:47
Google ti pošle sumu za províziu, to je cena tebou dodanej služby, ktorú uvádzaš v súhrnnom výkaze DPH - 1x za štvrťrok.
nič viac v oblasti DPH neriešiš. Z hľadiska dane z príjmu je to tvoj zdaniteľný príjem - vchádza do základu dane.

fakturácia do ČR je v poriadku, a platí to isté čo v predchádzajúcom odstavci.

faktúra do SVK - takisto je to príjem = súčasť zakladu dane z príjmov. Z hľadiska DPH neriešiš nič.

otázka "musím zdaniť......." sa týka DPH alebo dane z príjmu? vysvetlenie máš vyššie, len upozorním, že ak použije "DAŇ", treba upresniť, ktorú daň máš na mysli.

DPFO nemusíš podať, ak si nedosíahol prímy nad cca 2000 EUR, ale sumu si nájdi v inej téme, porade, napr. "veličiny......."
Khaan
03.02.13,00:01
Tak 2000€ od novembra co som szco nebudem mat. Je aj nejaky limit kedy nemusim odviest dan z prijmu? Ked nepodavam danove priznanie ako odvediem dan? Do kedy tak treba urobit? Je na to nejake tlacivo? ... ak som spravne pochopil tak adsense mi zaplati napr 100€ tak z tych 100€ keby je to moj jediny zisk musim odviest dan ano?
KEJKA
03.02.13,00:11