Filip Piterka
15.02.13,16:01
Dobrý deň,

dúfam, že tu táto otázka nie je, prehľadal som fórum a nenašiel som nič. Chcem založiť s.r.o., budem poskytovať marketingové služby (poskytovanie online reklamného priestoru na mojom webe) a zároveň občasne počítačové služby. To však zatiaľ nie, len to chcem mať do budúcna v predmete podnikania.

Moja otázka je, či musím mať v majetku s.r.o. (alebo prenajatý s.r.o.-čke odomňa) nejaký počítač. Môžu ma pokutovať za to, že ho nebudem mať a budem poskytovať služby cez internet?

Ako je to s kontrolami v s.r.o.? Keď chcem mať korešpondečné sídlo mimo miesta, kde sa zdržujem, nebudem mať žiadnu kanceláriu, budem pracovať z domu/internátu. Kontrola sa mi ohlási a poviem jej kde mám prísť?

Bol by som vďačný za odpoveď, v tomto som laik.
misomiso
15.02.13,15:10
Zalezi aka kontrola, ci na nelagalny soft, ktory ako som vytusil planujes vyuzivat alebo kontrola za DU...
Filip Piterka
15.02.13,15:20
práveže nechcem využívať nelegálny soft, na PC mám všetok soft legálny alebo freeware.. ide mi skor o to ci mozem robit cez internet aj ked nebudem mať ten počítač nejak prepojený na firmu
Nandrolon
15.02.13,15:36
Prečo nechceš mať PC na firmu, však niektorí chcú na firmu aj detské plienky svojich nepodarených detí....
Veď je to IBA výhoda /všetky náklady ako obstarávacia cena, energie, prenájom miestnosti idú "na firmu" pričom reálne Tebe akurát pribudne kešovka v kapse.../

Napadá ma jedna vec, ale to hádam nebude tvoj prípad.....
Otvoriť si s.r.o.-čku na "bezdomovca".......................................... čo sa veľmi často dnes deje.........................
misoft
15.02.13,15:55
mimotemy
Toto mi pripomína - idem kopať kanál, potrebujem k tomu krompáč a lopatu?
Filip Piterka
15.02.13,17:19