baja41
21.02.13,08:12
Dobry den, je mozne konatelovi spolocnosti, ktory ma uzatvorenu so zamestnavatelom pracovnu zmluvu, preplatit cestovne nahrady spojene s pouzivanim vlastneho motoroveho vozidla pocas materskej dovolenky?
Dakujem vsetkym za odpoved.
veronikasad
21.02.13,07:14
Cestovné náhrady má vyplácané za výkon funkcie konatela alebo zamestnaca ?
Mila123
21.02.13,07:15
Dobry den, je mozne konatelovi spolocnosti, ktory ma uzatvorenu so zamestnavatelom pracovnu zmluvu, preplatit cestovne nahrady spojene s pouzivanim vlastneho motoroveho vozidla pocas materskej dovolenky?
Dakujem vsetkym za odpoved.
pracuje ako konateľ, momentálne je na MD , nepoberá mzdu za prácu? a má výkony- pracovné cesty?
Tweety
21.02.13,07:15
Dobry den, je mozne konatelovi spolocnosti, ktory ma uzatvorenu so zamestnavatelom pracovnu zmluvu, preplatit cestovne nahrady spojene s pouzivanim vlastneho motoroveho vozidla pocas materskej dovolenky?
Dakujem vsetkym za odpoved.
Ak bol na PC, tak áno.
veronikasad
21.02.13,07:17
pracuje ako konateľ, momentálne je na MD , nepoberá mzdu za prácu? a má výkony- pracovné cesty?
Akou zmluvou máte ošetrný výkon práce konatela ? Pracovná zmluva to byť nemôže.
baja41
21.02.13,07:18
ano, pracuje ako konatel, je momentalne na MD, nepobera mzdu a ma pracovne cesty
Mila123
21.02.13,07:19
Akou zmluvou máte ošetrný výkon práce konatela ? Pracovná zmluva to byť nemôže.
Veronika ja som sa pýtala......
pracovná zmluva to nesmie byť, ale....
Mila123
21.02.13,07:20
ano, pracuje ako konatel, je momentalne na MD, nepobera mzdu a ma pracovne cesty
a ako konateľ bol odmeňovaný ? pred nástupom na MD? teraz nie je...
je to MD či RD?
baja41
21.02.13,07:21
ma uzatvorenu mandatnu zmluvu
veronikasad
21.02.13,07:21
Veronika ja som sa pýtala......
pracovná zmluva to nesmie byť, ale....