andyrs1
26.02.13,09:38
Zdravím. Mam menši problém. Potreboval by som po lopate vysvetliť ako môžem tlačiť z DOS účtovného programu ak nemá tlačiareň LPT port? Som úplný laik v tomto smere a ocenil by som odpovede s presným popisom ako na to.
viktorviktor
26.02.13,11:11
dos je operačný systém, ked má pc LPT port a tlačiereň napr usb, kup redukciu, napr aj tu http://www.alza.sk/redukce-usb-lpt-d47765.htm
andyrs1
26.02.13,17:07
Toto som uz skusal ,ale tlaci mi to same bludy. Skusil som dnes aj tlacovy manager PFAND ktory je na tento problem riesenim no je to pomale ako slak. Asi sa na to ..... a vo stvrtok kupim nejaku laser tlaciaren s lpt portom lebo v piatok akutne potrebujem vela tlacit.
viktorviktor
26.02.13,20:13
skúšal si pred tlačou vypnúť účtovný program (asi je dosť náročný na pamäť a pc nezvláda) a až potom tlačiť?
scorp
01.03.13,06:13
http://www.dosprn.com/
emulator tlace z DOS programu. Mam vsak taky dojem, ze len na 30dni.
1a4ter
01.03.13,10:02
Mám skúsenosť s týmto prípadom. Ja som dodal hardvér a programátor si už musel poradiť sám. Musel som doložiť do PC takúto kartičku:http://www.najnakup.sk/Porovnaj_disky-radice--rozsirujuce-karty_I-TEC-PCIe-2x-serial-1x-Parallel-Card_282812.html
Potom už to zostalo len na programátorovi. Najprv to bolo riešené cez USB redukciu, ale dosovský program sa s tým nevedel zosynchronizovať aby bola tlač taká aká má byť.
Viper
01.03.13,10:08
Len zadavatel nenapisal aku ma vlastne tlaciaren.Niektore tlaciarne je nemozne korektne rozbehat s DOS aplikaciami.
PotPalo
01.03.13,23:55
Nešlo by to cez LAN a USB printserver? Ovladače pre LAN byvaju aj pre DOS.
Dáša_
02.03.13,07:51