kalabas
02.03.13,14:52
NO, vec sa má tak...som študent a podal som danove priznanie, v ktorom ziadam o vratenie dani za rok 2012. Problém je v tom, že som do danového priznania uviedol iba jednu brigádu...tú v ktorej som odviedol najviac daní. Teraz v marci mi prišli potvrdenia o preddavkoch na daň z brigád, na ktoré som zabudol, a ktoré sú dosť zanedbateľné...jednoducho ma zaujíma, či skutočnosť, že som v daňovom priznaní neuviedol zabudnuté príjmy (ale z ktorých som dane zaplatil, a nežiadam ich späť) môže ohroziť vrátenie daní, o ktoré som reálne požiadal...uff, vyčerpávajúce...ďakujem za odpovede!!!
Tweety
02.03.13,13:53
NO, vec sa má tak...som študent a podal som danove priznanie, v ktorom ziadam o vratenie dani za rok 2012. Problém je v tom, že som do danového priznania uviedol iba jednu brigádu...tú v ktorej som odviedol najviac daní. Teraz v marci mi prišli potvrdenia o preddavkoch na daň z brigád, na ktoré som zabudol, a ktoré sú dosť zanedbateľné...jednoducho ma zaujíma, či skutočnosť, že som v daňovom priznaní neuviedol zabudnuté príjmy (ale z ktorých som dane zaplatil, a nežiadam ich späť) môže ohroziť vrátenie daní, o ktoré som reálne požiadal...uff, vyčerpávajúce...ďakujem za odpovede!!!
Ak si mal príjmy v celkovej výške viac ako 1822,37€ si poviný podať DP. Podaj opravné DP zo všetkých príjmov.
Anik
02.03.13,14:22
Daňový úrad isto vie o všetkých tvojich príjmoch z dohôd, nakoľko za minulý rok sa k prehľadom dávala aj príloha s rodnými číslami, takže si myslím, že nie je žiadnym problém zistiť tvoj príjem
Isto by som dala opravné
veronikasad
02.03.13,14:23
Uveď výšku príjmov, ktorú si "priznal" v podanom DP a celkovú výšku príjmov
Paula
02.03.13,14:49
Keď už raz podal (bez ohľadu na to, či mal povinnosť) , DÚ si ho prelustruje podľa r.č. a predpokladám, že ho vyzve na opravu DP.
Mila123
02.03.13,15:00
Keď už raz podal (bez ohľadu na to, či mal povinnosť) , DÚ si ho prelustruje podľa r.č. a predpokladám, že ho vyzve na opravu DP.