Khaan
05.03.13,13:57
Do kedy mam podat suhrnny vykaz k dph ked som platca dph podla 7a? Dodal som sluzbu 2.1 a 28.2. Mozem podat suhrnny vykaz za prvy stvrtrok aj teraz? Alebo musim cakat kym skonci marec? Nebude to uz neskoro? ... Tym ze podam suhrnny vykaz pre mna vsetko hasne? Nemusim platit ziadnu dan ani nic podobne?
(pardon za hlupe otazky som student, taketo nieco robim prvy raz)
tictac7
05.03.13,13:14
SVkDPH podávaš do 20. po skončení štvrťroka. Teda za mesiace január, február a marec ho podáš do 20.4.2013.

P.S. ...SV sa podáva LEN elektronicky - to dúfam, vieš.....
Mirka.V
16.04.13,20:41
ak mám vystavené fa do zahraničia za 2-3/2013 v hodnote 104.000,-
firma založená v roku 2013,
mám v 4/2013 podať kvartálny súhrnný výkaz a od 4/2013 robiť mesačný?
alebo dodatočne urobiť za 2/2013 a zvlášť na 3/2013
Ďakujem pekne
Sarlotka
16.04.13,21:15
ak mám vystavené fa do zahraničia za 2-3/2013 v hodnote 104.000,-
firma založená v roku 2013,
mám v 4/2013 podať kvartálny súhrnný výkaz a od 4/2013 robiť mesačný?
alebo dodatočne urobiť za 2/2013 a zvlášť na 3/2013
Ďakujem pekne

jaj ako mi to skaredo okopirovalo... pozri cez edane - suhrnny vykaz poucenie na vyplnenei a tam je to pekne rozpisane

2. P l a t i t e ľ d a n e z pr id an ej h od n ot y u v e d e n ý v b od e 1 s a m ô ž e r o z h o d n ú ť , ž e s ú h r n n ý v ý k a z bu d e
p o d á v a ť z a k a l e n d á r n y š t v r ť r o k , ak h od n ot a d o d a n é h o t o v a r u o s l o b o d e n é h o o d d a n e n e p r e s i a h n e
v p r í s l u š n o m k a l e n d á r n o m š t v r ť r o k u a s ú č a s n e v ž i a d n o m z p r e d c h á d z a j ú c i c h š t y r o c h k a l e n d á r n y c h
š t vr ť r o k o v hodnotu 1 0 0 00 0 eur . P r i p o s u d z o v a n í h o d n o t y p r e m o ž n o s ť p o d á v a n i a s ú h r n n é h o
v ý k a z u z a k a l e n d á r n y š t v r ť r o k n i e j e r o z h o d u j ú c a h o d n o t a d o d a n ýc h s l u ž i e b . N a p r . a k p l a t i t e ľ d a n e