Gavalierova
11.03.13,16:12
PN- dve adresy zdržiavania sa počas PN

Dobrý deň.
Som študentkou VŠ a popri tom mam polovičný pracovný úvazok. Trvalý pobyt mam v PP ale zdržiavam sa počas týždňa v KE. Chcela by som sa opýtať, či je možné ak by som potrebovala isť na PN, aby som nahlásila vez víkend pobyt v PP a cez týždeň v KE....


Ďakujem
Tweety
11.03.13,15:19
PN- dve adresy zdržiavania sa počas PN

Dobrý deň.
Som študentkou VŠ a popri tom mam polovičný pracovný úvazok. Trvalý pobyt mam v PP ale zdržiavam sa počas týždňa v KE. Chcela by som sa opýtať, či je možné ak by som potrebovala isť na PN, aby som nahlásila vez víkend pobyt v PP a cez týždeň v KE....

ĎakujemAK si PN musíš dodržiavať liečebný režim a nemôžeš teda cestovať z miesta na miesto.
Gavalierova
11.03.13,17:30
AK si PN musíš dodržiavať liečebný režim a nemôžeš teda cestovať z miesta na miesto.

A ak by sa zvolila taká diagnóza pri ktorej by sa dalo cestovať, je možné, že by som mohla udať dve adresy?
kopretinka
11.03.13,17:40
:mad: a nechceš si k tomu objednať prevoz sanitkou?
Tweety
11.03.13,17:55
A ak by sa zvolila taká diagnóza pri ktorej by sa dalo cestovať, je možné, že by som mohla udať dve adresy?
Ako sa môže zvoliť dg?
blavaciko
11.03.13,22:43
sl. gavalierova, ako si zvolit diagnozu? to uz co su za moresy?

ked PN tak PN, to sa nechodi ani do skoly, ani do roboty... ale sa lezi pekne doma na adrese vypisanej na listocku. Max. k lekarovi a mozno tak na vychadzky ak doktor povoli!
Naco cestovat hore-dole a zhorsovat si zdravotny stav?

Alebo inak povedane... bud si chora, tak lez doma, alebo nie si chora, tak nevymyslaj...
Gavalierova
12.03.13,07:23
sl. gavalierova, ako si zvolit diagnozu? to uz co su za moresy?

ked PN tak PN, to sa nechodi ani do skoly, ani do roboty... ale sa lezi pekne doma na adrese vypisanej na listocku. Max. k lekarovi a mozno tak na vychadzky ak doktor povoli!
Naco cestovat hore-dole a zhorsovat si zdravotny stav?